Okee, met carnaval ben ik dus ontgroend. Er kwam een jongen achter me dansen en toen gingen we een beetje kletsen en ineens zoende hij me. ik had al een paar biertjes op en had nog nooit gezoend en liep na het zoenen bijna meteen weg, dus wist ik niet eens hoe hij heette! Ik heb er nu echt spijt van, en het is zo lullig als mensen vragen door wie je bent ontgroend en dan zeg je ‘Weet ik niet’. Dan schaam ik me echt kapot… Naja dit wilde ik even kwijt. Om er nog even wat zinvols van te maken; Wat vinden jullie van zoenen met iemand die je niet kent?
ik heb ook wel eens met iemand gezoend die ik niet ken, het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Ik vind ook niet dat je je daarvoor hoeft te schamen eigenlijk.
dubbelpost.
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor. Ik heb ook met een aantal jongens gezoend die ik niet ken. Nu snap ik wel dat jij het stom vind omdat het je eerste zoen was, maar bekijk het van de positieve kant, geen vervelende reacties van mensen om je heen als ze er om vragen of mensen die je er om uitlachen, want ze weten toch niet welke jongen het is.
Ik wel*
ik vind juist het zoenen met iemand die je niet kent fijner, anders wil die jongen vast een relatie met je en daar heb ik op het moment niet zoveel zin in $
sorry als ik nou best sletterig klink $$
Als je ontgroend bent door een jongen die je niet kent is dat best wel erg ja. :’) Maar er is niks wat je nu kunt doen… Dus nouja, je kunt het nu nog alleen accepteren.
ikzelf ben daar ABSOLUUT geen voorstander van!! ik vind dat je alleen hoort te zoenen met iemand die je echt kent en waar je van houdt.
het is nu gebeurd, laat het gaan zou ik zeggen en maakt van de volgende jongen en kus jouw eerste zoen. (Als het niet weer een vreemde is:p)
Ja, heel fijn voor je dat je dit vind. Alleen nu praat je haar alleen maar nog erger een rot gevoel aan, houd het dan gewoon voor je.
Sorry dan.
Ach, iedereen zijn eigen mening
Tsjah iedereen is anders of niet. Ik vind zoenen alleen met iemand van wie je houdt wel beetje overdreven, seks oké, maar persoonlijk vind ik zoenen ook gewoon kunnen als je iemand wel leuk vind of er zelf gewoon zin in hebt. Maar ach, ieder moet zijn gevoel volgen of niet. Zou je er in ieder geval niet voor schamen, je ontgroening, dat maakt over een tijd totaal niet meer uit (:
Ik ben ook ontgroend door een jongen die ik ‘haast’ niet kende. Had hem ontmoet op vakantie, en kende hem net 2 dagen. Hij bleek later ook een vies playertje te zijn, haha. :’’’’)
Het maakt mij niet zo veel uit. Ik zou me pas schamen als ik ontmaagd werd door iemand die niks voor me betekende. Wat gelukkig niet is gebeurt. : )
Okee, het was niet de slimste actie, maar iedereen doet wel eens iets waar hij later spijt van heeft. Ik zou me er niet te druk om maken. En bekijk het van de positieve kant: als je straks een jongen écht heel leuk vindt hoef je niet te stressen van ‘help, ik heb nog nooit gezoend, kan ik het wel?’
Als je maar niet elke jongen die je tegenkomt aflebbert en 10 jongens per maand wegwerkt die je niet kent, dan kan het best wel s een keertje voor de lol.
Ik vind het echt het meest trieste wat iemand kan doen.
Sorry, je vroeg om een mening.
Als je dat het meest trieste vind wat iemand kan doen, zul je het moeilijk krijgen in deze wereld.
ik ben ook ontgroend door iemand waarvan ik alleen de naam, leeftijd en woonplaats wist. oja en zijn broer was m’n collega.
ik vind het niet zo’n ramp hoor!
Ik ook niet, ik weet er ook niet heel veel meer van van ik was een beetje dronken.
Naja hebben we dat ook weer gehad, hij was knap dus zo erg was het niet.
Tjaa… niet de perfecte ontgroening, maar zo’n ramp is het niet toch?
Haha ik ben door iemand ontgroent op me 13e… heb altijd bij hem in de klas gezeten, maar hij was lelijk!! maar ik was verlieefd, haha en hij niet op mij. Achjaa, het is gebeurd…