Nou ik ging altijd hier in het dorp naar de kapper, zij hebben gewoon mijn hele haar verneukt! Om het nog gewoon te zeggen…
Eerste keer had ik dus nog vet lang haar gewoon even de puntjes knippen, het was helemaal scheef! Toen ben ik ook teruggegaan en het zou niet weer gebeuren en hebben ze het redelijk goed bijgeknipt. Twee jaar geleden ik had echt vet lang haar, glansde heel mooi. Gewoon het perfecte haar vond ik. Ik had het een tijdje terug al wel blond geverfd, maar nog steeds glansde het heel mooi en verder was er niks aan de hand. Toen wou ik wel eens permanent, dus ik naar de kapper om permanent. Eerst moest het in laagjes, nou dat was gewoon hoeken er uit, het was gewoon vierkant, het liep zeg maar niet meer goed in elkaar over. Ik had goed gevraagd of ik wel permanent kon hebben omdat ik dun haar had en ook al geverfd. Nou volgens de kapster was dat geen probleem! Ik had gevraagd om tussenin krullen, dus niet heel klein, maar ook niet grof. Ik kreeg wel kleine krulletjes, ik kwam thuis als een poedel, vreselijk vond ik het. Het begon meteen vanaf dat het permanent erin zat te pluizen, ik leek wel een ragebol! Dus ik weer terug, zeiden ze dat ik maar een shampoo moest kopen voor krullen, hielp dus niks. Mijn haar was helemaal dood omdat ze er een te zwaar permanent in hadden gedaan! Terwijl ik nog goed gevraagd had. Dus nu is mijn haar nog heel droog, ik ga nu 1x per 2 maand naar een andere kapster om de puntjes er af te knippen, zo begint het heel langzaam aan weer wat te lijken, maar ik zal nooit meer dat mooie lange glanzende haar krijgen als dat ik had. Maar nu niks meer aan te doen, ik heb nog wel gevraagd of ik het geld, of een deel van het geld terug kon krijgen want ik moest wel meteen diezelfde week nog naar een andere kapper om mijn haar weer wat fatsoenlijk te maken, maar ik kreeg helemaal niks terug! Maar als ik jou was zou ik het wel proberen!