ontevreden over kapper!

Gister ben ik naar de kapper geweest, en voor de zoveelste keer ben ik echt verschrikkelijk ontevreden :frowning_face:
Het is gewoon het tegenovergestelde van wat ik vroeg. Toen ik het uitlegde zat ze allemaal te knikken van dat ze het snapte enzo, maar wat ze heeft geknipt slaat echt helemaal nergens op :’(

Gebeurt dit jullie ook vaak en heeft iemand tips om kappers duidelijk te maken wat ik wil?
Of hoe ik mn geld terug kan krijgen, want ik ga er zeker mee terug.

Nou ik ging altijd hier in het dorp naar de kapper, zij hebben gewoon mijn hele haar verneukt! Om het nog gewoon te zeggen… :rage: Eerste keer had ik dus nog vet lang haar gewoon even de puntjes knippen, het was helemaal scheef! Toen ben ik ook teruggegaan en het zou niet weer gebeuren en hebben ze het redelijk goed bijgeknipt. Twee jaar geleden ik had echt vet lang haar, glansde heel mooi. Gewoon het perfecte haar vond ik. Ik had het een tijdje terug al wel blond geverfd, maar nog steeds glansde het heel mooi en verder was er niks aan de hand. Toen wou ik wel eens permanent, dus ik naar de kapper om permanent. Eerst moest het in laagjes, nou dat was gewoon hoeken er uit, het was gewoon vierkant, het liep zeg maar niet meer goed in elkaar over. Ik had goed gevraagd of ik wel permanent kon hebben omdat ik dun haar had en ook al geverfd. Nou volgens de kapster was dat geen probleem! Ik had gevraagd om tussenin krullen, dus niet heel klein, maar ook niet grof. Ik kreeg wel kleine krulletjes, ik kwam thuis als een poedel, vreselijk vond ik het. Het begon meteen vanaf dat het permanent erin zat te pluizen, ik leek wel een ragebol! Dus ik weer terug, zeiden ze dat ik maar een shampoo moest kopen voor krullen, hielp dus niks. Mijn haar was helemaal dood omdat ze er een te zwaar permanent in hadden gedaan! Terwijl ik nog goed gevraagd had. Dus nu is mijn haar nog heel droog, ik ga nu 1x per 2 maand naar een andere kapster om de puntjes er af te knippen, zo begint het heel langzaam aan weer wat te lijken, maar ik zal nooit meer dat mooie lange glanzende haar krijgen als dat ik had. Maar nu niks meer aan te doen, ik heb nog wel gevraagd of ik het geld, of een deel van het geld terug kon krijgen want ik moest wel meteen diezelfde week nog naar een andere kapper om mijn haar weer wat fatsoenlijk te maken, maar ik kreeg helemaal niks terug! Maar als ik jou was zou ik het wel proberen!

Dat is niet echt handig nee…
Je moet het gewoon gelijk tegen haar zeggen (beleefd) als het volgens haar klaar is, ookal is het moeilijk…
Of je kunt naar een andere kapper gaan misschien…
Als ik tegen de ene kapper zeg dat er wel wat vanaf mag is het 3 cm en andere knippen je gelijk half kaal, je moet er eigenlijk voor zeggen dat er geen twijfel kan bestaan over wat je wilt zeg bijv. dat je 5 cm eraf wil ofzo… en je zou plaatjes van hoe je het wil mee kunne nemen…
Zit je haar nu echt lelijk dan? (als k vragen mag)
succes

ja daar zit ik nou ook mee.
ik ga ook terug naar mijn kapper, ik had deze plaatjes mee genomen.

http://i16.tinypic.com/5ykmd75.jpg

en bij dat meisje zijn die bovenste lokken nog aardig lang, maar bij mij zijn ze net 5 cm ofzo. veeel te kort! en van de achterkant ziet het er al helemaal niet uit. dus nou hoop ik dat ik me geld terug krijg ofzo :stuck_out_tongue:

Misschien kun je ook naar een andere kapper, en duidelijk plaatje meenemen.

Mijn moeder is kapster, en ze is erg zuinig op me haar =D das echt heel fijn :slightly_smiling_face:

heb ik ook voorgehad.
ging naar de kapper leek het net of ik een paddestoel was
vanboven mijn haar superdik en vanonder mega dun
gelukkig is er al terug wat tijd overgegaan en valt het weer wat normaal

Ja heb ik ook wel eens gehad, toen kreeg ik een ponnie terwijl ik van te voren had gezegd dat ik geen ponnie wilde. en toen werd dat voorste stuk steeds korter en toen heb ik ook nog 6 keer herhaald dat ik geen ponnie wilde, en toen had ik aan het eind schuine ponnie.
Ik denk dat je er gewoon mee terug moet gaan en zeggen dat je echt ontevreden bent enzo. En als ze het geld niet terug willen geven moet je zeggen dat je deze kapsalon dan bij iedereen zal afraden ofzo.
Maargoed het groeit wel weer aan :wink:

Ja, de kapster waar ik heen ging die had mn hele pony scheef geknipt terwijl hij alleen maar een centimetertje korter hoefde. Zo moeilijk is dat toch niet, je bent kapster… :crazy_face: Nu heeft me moeder mn pony geknipt en is 'ie wel recht. :slightly_smiling_face:

haha ik heb eigenlyk precies hetzelfde als MK1992
ik heb dan een schuine pony en die werd gewoon veels te lang, dus inderdaad, anderhalf centimetertje eraf ofzo…
spuit ze hem eerst helemaal nat, en begint ze erin te knippen :S toen liet ze hem opdrogen en krulde die helemaal op! ook zaten er echt van die “haaientanden” in om het zomaar te zeggen, van die aparte driehoekjes…
het heeft heel de zomer geduurd voordat die aangegroeid was :stuck_out_tongue:
maar nu laat ik mn haar steeds door dezelfde kapper knippen en die heeft er gelukkig wel verstand van!

Inderdaad, maar bij mij hadden ze plukken te lang geknipt dus als ik mijn pony kamde zag het er heel lelijk uit . Maar toen heb ik het weer goed geknipt

Ja je kan terug gaan en het nog wat beter laten knippen. Maar als je haar al kort is ofzo dan is er niet zoveel meer aan te doen. Ik weet niet of ze geld terug geven. Anders kan je altijd wel zeggen dat je haar niet is geknipt zoals je wilde…
Ik heb dat ook wel eens gehad en nu ben ik naar een andere kapper gegaan die allemaal prijzen wint enzo en die is ook echt beter. Wel iets duurder maar whatever.

Pff hier heb ik ook ervaringen mee vreselijk… ik wou een hele poos terug me haar verven ondanks dat m’n moeder het al vern**kt had (groen/grijs) te ernstig voor woorden dus!! ging ik juist naar de kapper om me haar te NORMAAL te maken… nou niet dus… ik wou het graag bruin hebben, maar het werd alles behalve bruin! dus ondanks dat ik met mijn groen/grijze haren naar de kapper ging, kwam ik terug met PAARS haar te ernstigs gewoon <_< maargoed wat was dat een ramp zeg! het kostte me nog 90 euro ook, en ik kreeg niks terug van die hufters :woman_facepalming:

maar uiteindelijk heb ik gelukkig een goede kapper gevonden, waar ik nu nog vaak kom! en die heeft me haar weer GENEZEN :angel:

nou succes iniedergeval haha! :wave:

ik was een keer naar de kapper, ik zo ik wil graag een paar highlights
nou ik zitten enso… komt er in eens een rekening van 75 euro -.- hadden ze er 25 ofsow in gedaan…
en het was niet eens mooi pff
xxx <#3

xAMANx, wat erg!!

Ik heb GELUKKIG nog geen ‘horror’ bij de kapper meegemaakt, MAAR het ook wel niet altijd zoals ik het hebben wil.
Dus kleur ik nu zelf mn haar en kies niet al té moeilijk te knippen kapsels

Meestal doet mijn haar er 1 week over om mooi te vallen, dus kom ik van de kapper terug en dan ben ik niet zo heel blij met het resultaat.
1 week later ben ik d’r wel heel blij mee!!

had ik dus ook! mn haar was geknipt en iedereen vond het leuk maar ik vond het verschrikkelijk! ik had dus bij dezelfde kapster een week later een afspraak gemaakt… dus toen vroeg ze waarom ik er weer was… ik zo: nou kvon t niet erg leuk eigenlijk… en toen heeft ze het gratis bijgeknipt en toen zat het veel beter. dus misschien kan je zoiets proberen?

pfff mn kapper, heeft mn pony raar geknipt, een stuk is heeel erg vol en de andere kant van mn pony is heeel dun :S

ik had vorig jaar een pony bij mezelf geknipt in de wc’s op school met een vriendin hahaha lachen was dat
kwam ik uit de wc had ik ineens een pony whaha

ik ben gewoon echt zo blij met mijn kapsel heb het vorige week vrijdag laten knippen en zij heeft gewoon zelf wat gedaan want ik had iets uitgekozen waar ik veel moest voor doen en daar geen zin in had dus toen heeft zij maar gewoon wat gedaan toen maakte ze krullen en vond ik het maar niks meteen thuis haren gewassen en gestijld etc. en ik ben gewoon zo happy voor het eerts