hallo dames,
Ik heb in april vorig jaar me borsten laten vergroten door dokter Lommen in het Vlietland ziekenhuis.
Ik had cup a, ik wou graag naar een volle c kleine d.
Dokter Lommen raade me 280cc aan, dat vond ik eingelijk nog te klein, maar hij zei dat er niet meer in kon omdat ik te weinig vel had.
Dus ik ging akkoord met 280cc onder de borstspier.
Toen ik was geopereerd en ik werd wakker, vielen mijn borsten erg tegen.
Ik had ze veel groter verwacht.
Me borsten staan ook erg uit elkaar, en het lijkt net of me borsten er zo op zijn gegooit.
Nu 1 jaar later zijn me litekens nog steeds zichtbaar, en de litekens zitten ver onder me borsten, dus ik ben terug gegaan, hij zei dat hij de litekens voor me gaat corigeren, dus omhoog plaatsen.
Toen ik bij de balie kwam om een afspraak te maken voor het corigeren van me litekens, hadden ze pas plek na de zomer vakantie, dus dat betekent dat ik op vakantie loop met litekens die onder me bikini topje vandaan komen.
Nu wil ik graag een nieuwe borstvergroting maar niet meer in het Vlietland ziekenhuis.
Ik zoek een borstvergroting rond de ¤2000,- omdat ik namelijk al genoeg geld kwijt ben aan de borstoperatie in het Vlietland ziekenhuis.
Maar ik zoek wel een chirurg, die weet waar die mee bezig is.
En hoe kan je ervoor zorgen dat je borsten bij elkaar staan? moet je dan meer cc nemen, of voor de borstspier?
wie o wie kan me helpen?
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes van Naomifrancis