ontdekking op hyves

Nee dat zien ze niet, bij foto’s ook niet :slightly_smiling_face:
Wel bijvoorbeeld als diegene goldmember is en de foto 1x of 2x bekeken is en door jou bijvoorbeeld dan zietie wel een statistiek bijvoorbeeld; vrouw, 17 jaar, Rotterdam, single bijvoorbeeld.

en waar kan ik zien wie mijn hyves heeft bekeken dan?

Goldmember worden
:see_no_evil:

dus waneer je instelt: mijn bezoek kan door hyvers gezien worden.
kun je alleen zien wie jouw foto;s heeft bekeken, wanner die ander ook hetzelfde als jij ingesteld heeft? ahah is dat het?

en anders moet je maar goldmember worden!

Ja maar jou bezoek kan dan door iedereen die goldmember is gezien worden hè… dus ik zou hem daar niet op instellen xD

Als je dit doet kan je inderdaad zien wie er op je hyves JOUW foto’s heeft bekeken :wink:
Je ziet alleen de personen die het ook zo hebben ingesteld :frowning_face:
Best wel jammer, want misschien heeft ‘iemand’'jouw foto net nog bekeken. Die persoon heeft het dan gewoon op NIEMAND ingesteld :S
Maar soms is het echt grappig! XD
Je denkt dan van WTF?! ik ken die persoon nouwlijks wrm bekijken ze dan mijn foto’s :open_mouth: ?
Of een enge onbekende man op hyves :S
WHAHAHAH iedereen zou het op HYVERS of VRIENDEN VAN VRIENDEN moeten instellen! :wink:
Misschien is die ené boy je foto vandaag nog gaan checken! :grinning: :stuck_out_tongue:

netlog! :grin:

hhaha jaa idd! net als op partypeeps.com
zouden die beheerders dat niet in kunnen stellen?
dan zou hyves nog leuku worden ! hhaaha

alsof je werkelijk 1500 vrienden kunt hebben :'3

Kan als je goldmember bent, maar die mensen moeten het wel zo zetten dat je het kan zien, je kan t ook “afschermen” zegmaar (en hij staat standaard op dat niemand het kan zien, dus ik denk dat je dr niet zoveel aan hebt…)

ja, kan wel.
een vriend van me had het gedaan,
maar volgens mij moet je je
hyves voor iedereen zichtbaar maken,
en dan kan je kijken wie je
foto’s bekijkt.
want toen ik dat veranderde, kon ik
ook niet meer zien wie me bekeek.

neeee hoor kan niet !
staat het dan rechts van je foto?
ik zie niks,
aleen als ik mijn bezoek laten zien voor anderen doen, dan aleen

Maar als je goldmember bent, kan je dan ALTIJD zien of mensen je hyves hebben bezocht? Ookal hebben ze dat niet zo ingesteld??

jaa dat vraag ik mij dus ook af! als je goldmember bbent of je dan iedereen kan zien als die op je hyves is geweest, ook al heeft ie het ingesteld als ""niemand mag mijn bezoek zien’’ wie weet het?