ontdekking op hyves

ik ben nu wel benieuwd! reageeer plieszz haha

Dat kan geloof ik alleen bij goldmember.
Maar wat ik laats wel ondekt heb is die smileys van goldmember die kan je ook gebruiken gewoon als titels van fotos en in je naam maar niet in krabbels

http://hyves.nl/premium/statistieken
en dan staat er doe het hier boven
maar waar staat het?

Wie ziet mijn bezoek?
In principe ziet niemand jouw bezoek. Behalve als je dit zo instelt, en dat is leuker dan je denkt.
Bijvoorbeeld om te laten zien dat je aan iemand denkt, zonder dat je die vriend een bericht hoeft te schrijven. Of om te kijken of iemand terugkijkt, zoals op een terras.

Dus stel hierboven in dat je vrienden of iedereen je bezoek mag zien, en kijk of het bevalt! Je kan het later natuurlijk altijd weer op niemand zetten.

Dat kan alleen als je goldmember bent :stuck_out_tongue:
En je kan niet bij iemand anders zn hyves zien wie die bezocht heeft… das wel jammer haha

1 maand ¤ 3,96
3 Maanden 25% korting plus max. 1250 vrienden ipv 1000 ¤ 11,88 ¤ 8,96
6 Maanden Bijna 40% korting plus max. 1500 vrienden ipv 1000! ¤ 23,76 ¤ 14,96
1 jaar Help Hyves en pak bijna 50% korting! (en ook max. 1500 vrienden) ¤ 47,52 ¤ 24,96

hmmm ja ik zag het net , maar dat bericht van Teszzzz. zegt van wel !
het kan wel want iemand had het oook! en ik wil het oook! mischienbekijkt een hele leuke jongen mij misschien wel 2000x per dag haha
maar iwl geen goldmember worden vinden jullie dat duur?

ik neem pas goldmembership als ik bijna 1000 vrienden heb.
maar je kan dat ook zien als je geen goldmember bent volgens mij?

nee, ik vind goldmember zijn niet duur

jaa dat zeggen dus meeeer! maar hoe kan je der nou achter komen of het wel zo is of niet?

dat moeten ze aan zetten. anders kan je het niet zien.
heel weinig mensen hebben het aanstaan btw.
ik soms
als ik wil dat iemand ziet dat ik hem bekijk (:

hoe heeet die eigenaar van hyves dan? haha

je hoeft geen goldmember te zijn om te zien wie je foto’s bekijkt iig.
klik in die zoekbalk bij ‘home’ op mijn account en dan op statistieken.
Dan moet je aanklikken wie je fo kunnen zien en van diegene kan je dan ook hun bezoek zien.
En dan klik je op een foto van jezelf gewoon, en dan staan er naast foto’s van die mensen die je foto bekeken hebben.
Maar meestal staat er niet veel of niks want bijna iedereen heeft het zo ingesteld dat niemand zn bezoek kan zien.

Huh? :face_with_raised_eyebrow:

Oke mensen xD Als je geen goldmember bent, kun je niet zien wie jou hyves bezoekt.
Je kan zowiezo niet zien hoevaak iemand je bekijkt per dag
Alleen dat diegene je bekeken heeft op die dag. [dus je kan iemand wel 100x bekijken dat ziet diegene niet.

Ben ik nou zo blind?
Want ik kan het echt niet vinden!
:ninja:

Je kan wel zien wie allemaal je foto en profiel enz. kijkt. Maar je ziet niet iedereen die je hyves hebben bekeken want je kan aanvinken of je wel of niet wil dat andere mensen zien dat je op iemand anders hyves kijkt.
misschien niet zo duidelijk maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen haha :stuck_out_tongue:
xxx

1. Ga naar je eigen hyves
  2. Klik op ‘profiel’
  3. Klik op ‘wijzig profiel’
  4. Klik op ‘privacy’
  5. Klik op ‘statistieken’
    Tadaaaam! ^^

dat van spaar ze allemaal want op pagina 1 iemand zei…
dat zijn toch niet de mensen die op je hyves zijn geweest… dat geloof ik niet :wink:
Er staan namelijk goede vriendinnen waar ik vaak mee krabbel niet bij :wink: en die komen dan toch echt op mn hyves!

Gelukt!
Dankjewel.
x

oke ik heb het EINDELIJK gevonden hoe ik dat instel. als je dus instelt dat NIEMAND ziet dat je op hun profiel zit enzo, ziet dan ook serieus niemand dat? of zien ze dan wel ergens dat ik hun fotos bekijk ofzo…
ik bezoek de hyves van mn crush namelijk nogal vaak (A) en ben steeds bang dat ie het doorheeft!
Kan ik nergens zien wie mijn hyves bezoekt?

haha jaaa klopt dat heb ik dus oook, je ziet aan de rechterkant wie ej foto hebben bekeken, ik zie maar 6 mensen , dus dat klopt ook niet , hoe zit dat?
en waar kan ik zien wie mijn hyves heeft bekeken dan? :tipping_hand_man: