ontdekking op hyves

als je goldmember bent kun je zien wie je bekijkt? maar het schijnt oook zonder dat zo te zijn weten jullie hoe?:face_with_raised_eyebrow:? ik wil dat ook wel mischien kijkt telkens een leuke jongen op me hyves hahah

haha nee, ik weet ook niet hoe… ik wil ook wel weten wie mijn hyves bezoekt :slightly_smiling_face: → up.

Volgens mij kan dat niet.

kan dat ? ö
ik dacht alleen als je goldmember was…

Echt?
Ik dacht dat dat alleen kon als je goldmember was…
Anders zou ik het ook wel willen weten, haha!

dit is echt een uit de lucht gegrepen verhaal
als je begrijpt wat ik bedoel.

Dat kan als je goldmember bent inderdaad.
Maar je kan op je profiel aanvinken of mensen met goldmembership je bezoekje kunnen zien.
Dit staat overigens standaard uit, je moet het echt activeren.

volgens mij is het wel waar,
een van mijn vriendinnen had dat ook.
maar die was geen goldmember,
en toch kon ze zien wie haar bekeek.
ze snapte zelf niet hoe.
wazig dus. :s

je kan op je vrienden klikken waar die negen schermpjes staan om het zo maar te zeggen nou je klikt dus op dat aantal vrienden bijv. vrienden 202 en als je dan naar beneden gaat staat er spaar ze allemaal dan klik je op meer suggesties en dan zie je wie jouw hyves hebben bekeken maar er staat niet bij hoeveel keer alleen wie het heeft bekeken niks in details ofzo ik hoop dat je hieraan wat hebt!

Ja, dat kan.

bedoel je met dat "Are these friends of yours? Voeg bekenden & vrienden toe voor meer foto’s, meer WWW’s en ehm…meer vrienden. "
want dan klopt dat namelijk niet.

dat zyn toch zeg maar gewoon mensen, die vrienden zyn met jou vrienden,
en die jy misschien ook kent?
niet die jou bekeken hebben?
ik kan het fout hebben maar dat dacht ik :stuck_out_tongue:

dat kan sowieso niet

Jaa dat kan idd.
Alleen heel veel mensen hebben het uitstaan, das wel jammer…
Maar als het wel aanstaat kan je het van alles zien; je foto’s, blogs, profiel, gadgets etc. Maar je ziet niet hoe vaak alleen de laatste datum zie je steeds, dus als iemand op 20 feb gekeken heeft en vandaag weer dan zie je alleen de datum van vandaag. Als je vragen hebt, vraag maar ik ben goldmember :smirk:

Jaa inderdaad, dat zijn gewoon vrienden van vrienden.

jaa dat had ik ook eerst aan staan, maar toen uitgezet, hoe kan je dat weer aanzetten?

ja inderdaad dat zijn vrienden van je vriendne.

oow okee dan heb ik het verkeerd begrepen ik dacht dat dat de mensen waren die jou profiel bekijken

Waar kun je dan zien wie er je profiel bezocht hebben, of kan dat echt alleen als je goldmember bent? En als goldmember zijnde kun je toch ook op anderen hun profiel zien, wie dat profiel bezocht heeft? :angel:

haha jaaa idd! waar kun je dat nou precies zien?
maar goldmember is toch best duuur! :face_with_raised_eyebrow: