Ontdekken

Nou ik ben een meisje van 20 jaar en heb eigenlijk jullie advies nodig…

Ik heb al ander half jaar de zelfde vriend, veel ups en downs gehad.
Maar de laatste tijd dringt hij erg aan om met trio’s of andere stellen naar bed te willen. Of naar een parenclub te gaan.

Ik heb tegen hem gezegd dat ik daar niet klaar voor ben eerst met hem veel wil ontdekken.
Aan gezien we niet veel kunnen doen omdat we nog bij onze ouders wonen.
Zit hij steeds meer aan te dringen dat die met andere mensen naar bed wil.

Terwijl die over onze seks samen niks te klagen heeft zegt die.
Aangezien ik heel onzeker was over me zelf en nooit veel durfde / gedaan heb.
Vind ik dit allemaal erg lastig.
Hij praat er iedere dag over en wil zelfs dat ik foto’s van zijn penis naar mijn vriendinnen stuur…
Om te kijken of hun hem ook groot en dik vinden…

Ik vraag hem daarom vaak of die wel genoeg aan mij heeft of dat die niet liever vrijgezel is.
En dan zegt die nee, ik wil jou graag behouden en wil dit graag met jou mee maken…

HELP !!! ik ben hier nog lang niet klaar voor en vooral niet als we pas 1.5 jaar samen zijn en nog een heel leven voor ons hebben.

Ik weet niet meer wat ik moet doen… Misschien hebben jullie tips voor me ?

Hij moet jou respecteren zoals je bent als jij nee zegt is het nee en als hij te ver gaat moet je dat gewoon zeggen. Als hij dat niet van jou kant af begrijpt moet je je gaan afvragen of je wel bij hem wilt blijven

Nee is nee en dat heeft hij te accepteren. Als hij dat niet doet, respecteert hij jou niet. Je moet sowieso niks tegen je zin in doen, daar ga je later spijt van krijgen! Zoals hiervoor ook is gezegd; als hij jou niet accepteert en respecteert zoals je bent, moet je je inderdaad afvragen of hij de goede jongen voor je is.

Pfoe, ik zou hem dumpen. Maargoed, ik ben jou niet.
Hij moet accepteren dat jij het niet wil. En sorry, maar foto’s van zijn penis naar je vriendinnen sturen? Is hij achterlijk? Hoe langer ik naar je verhaal kijk, hoe meer ik het idee krijg dat hij gewoon ‘legaal’ vreemd wil gaan.

Ik probeer heel hard een advies te bedenken, maar het enige wat ik denk is: ‘dumpen, dumpen, dumpen!’ Sorry.

Helemaal hier mee eens

Dat wat je zegt met dat legaal vreemd gaan… Daar denk ik al zo lang over en zegt die nee is niet zo en wil het samen met jou doen wil het gewoon eens ervaren. Ik word bijna 21 en hij is een half jaar jonger… Dus vind het best lastig. Soms denk ik loop ik nu zo achter op mijn leeftijdsgenoten ?

als jij het niet wil dan moet hij dat respecteren.

DUMP HEM

!!!

Boos worden het niet echt zin, snap dat die fantasie het maar soms ga ik er aan onder door helaas.

Inderdaad. Ik zou hem waarschijnlijk al lang gedumpt hebben. Ik ben liever single dan samen met een jongen die geen “nee” kan begrijpen.

Duidelijk maken dat jij die dingen niet wil en als hij dat niet accepteert; dumpen!!!

Wtf kan dat ongewild met een ander naar bed gaan niet onder verkrachting vallen dan? Dacht altijd dat je dat zelf mag weten.
Als hij het niet accepteerd vind ik dat je het uit moet maken.
Het klinkt nu of doet hij jullie relatie alleen maar om de seks draait.
Sorry voor dit negatieve spul.

xx

Meneer kan geen nee accepteren? Doeeeeeei

Je vriend klinkt als een klootzak.

Jezus wat een klootzak! Hij heeft jouw keuzes te respecteren en als die er maar over door blijft zeiken kan die mooi opdonderen! Ookal snap ik dat je niet bij hem wegwilt aangezien jullie ook al 1,5 jaar samen zijn. Maar je verdiend veel beter dan deze knaap :S Als mijn vriend zou vragen of ik foto’s van zijn lul naar mijn vriendinnen zou willen sturen zal ik 'm meteen dumpen, weggooien die handel.

Uitmaken. Hij respecteert jouw mening niet. Nee blijft nee. En inderdaad ^^ ik zou mijn vriend meteen dumpen als hij vraagt of ik foto’s naar vriendinnen wil sturen :flushed: