Ontbijten

Ik kan niet ontbijten in de ochtend door de weeks sws niet dus kan niet ontbijten tot iets van 12 uur
dus ontbijt ik nooit dan word ik nogal misselijk.
wie heeft dit nog meer?
of wie heeft het gehad en is er nu weer van af?

De halve wereld heeft daar last van :’)

Ik had het vroeger maar ben er vanaf. :slightly_smiling_face:

Ik verplaats deze even naar Food & Sport!

Misschien ontbijtdrank drinken?

Ik kan s’ochtens ook niks wegkrijgen, hebben heel veel mensen last van

Ga aan de prednison, dan kan je pas eten.

Nee haha, dat zou ik niet doen. Maar misschien gewoon langzaam opbouwen, jezelf dwingen om iets te eten, ook al ben je misselijk.
Na een tijdje wordt je misselijkheid minder, dan went je lichaam eraan dat je 's ochtends eet. Dan kun je ook steeds wat meer eten 's ochtends, ik zou het gewoon rustig opbouwen.

Het is echt veel beter voor je, dus ik zou toch echt proberen wat te eten 's ochtends.

Aanleren.
Ik kon het nooit en nu ben ik een bodemloze put.
Zelfs 's nachts eet ik me vol als ik eenmaal wakker ben…

Ik dwing mezelf gewoon om wat te eten. Ik heb wel eens dat ik me gewoon echt niet lekker voel en dat er echt maar een bodempje aan cornflakes of 1 of 2 beschuitjes met suiker in gaan, maar ik heb ook dagen dat ik een normale portie ontbijtgranen eet met een scheut yoghurt. Meestal eet ik iets meer dan een bodempje granen met wat halfvolle melk erin.
Maar ik eet ook zeker 6x per dag, als ik om 7 uur ontbijt heb ik nog voor 10 uur weer iets gegeten, dus het is niet zo’n ramp dat ik niet zo heel veel in 1x eet denk ik.

oke nou ik probeer het na de vakantie ;p
in vakantie en weekend lukt het makkelijk dan eet ik 12 uur ofzo en niet eerder
ik maak het gewoon van de voren klaar dan heb ik meer tijd

Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt ernaast.

Gewoon jezelf aanleren. Beginnen met kwark bijvoorbeeld.

Ik heb er echt 0 last van. Maar je kan het beste dan cracottes, yoghurt met fruit en muesli, beschuitjes of geroosterde boterhammen eten. Dit vult allemaal niet zo zwaar. En anders drinkontbijt, of zelf een smoothie met wat havermout erin maken!

Heb het ook altijd gehad. Tot ik wilde afvallen, toen moest ik wel! En dan ga je toch experimenteren. Wat ik nu vaak die is yoghurt/melk met een banaan in de blender en dan met muesli/lijnzaad erdoor… Heel erg lekker!

Probeer langzaam op te bouwen. begin bijvoorbeeld met yoghurt of crackers. Als je lichaam daar aan went kun je misschien een boterham proberen. :slightly_smiling_face:

Ontbijten is erg belangrijk!