Hee!
Ik wil een beetje lijnen voor de feestdagen enzo, haha kan ik er dan weer lekker aansnoepen, zou als ontbijt een cracker met een gekookt ei goed zijn? X
ja wel hoor, liefst een volkoren cracker natuurlijk en misschien zelfs 2!
Nee straks kom je nog aan
wat zei ik nou, niet voor elk klein ding een topic aan maken stomme doos.
echt waar, waar gaat het heen met girlscene.
hier zijn al duizende topics van -,-
Bééééétje overdreven reactie… Je bent toch geen mod of wel dan? Laat hun dit dan oplossen jij kan er verder toch niks tegen doen.
Halve cracker zonder ei, dan klinkt het goed!
Het ei zou ik dumpen!
jij hebt de andere topics van haar nog niet gezien, ze is nog maar even lid en ze heeft nu al super veel onzinnige topics geopend dus had ik haar al op een normale manier gezegd dat ze niet zoveel topics aan moest maken voor kleine dingen en wat doet ze? een topic aanmaken voor 1 mini ding waar al super veel topics voor zijn.
weinig overdreven reactie dus, en ook al ben ik geen mod, dan mag ik nog wel m’n mening geven (:
Een ei is toch juist ongezond? toch als je dit iedere dag zou eten.
Mss is het beter om bv. een bruine boterham met kaas te eten en de volgende dag een cracker met confituur.
Ik denk dat afwisselen beter is hoor.
Sowieso afwisselen. En iedere ochtend een stuk fruit bij je ontbijt.
ik vind het weinig voor je ontbijt. je kunt beter bij het ontbijt meer eten, minder bij de lunch en nog minder bij het avondeten.
Wat dacht je van geen tussendoortjes? Je 3 maaltijden per dag zijn erg belangrijk.
Je kan beter bruin brood eten, er zit namelijk niet zo heel veel in brood waar je dik van wordt. Het beleg maakt daarentegen wel uit. Het liefste geen zoet beleg, maar dat lijkt me logisch. Toch?
Alsof een mod zo reageert. Mods blijven altijd respectvol en zeggen echt geen ‘‘stomme doos’’ tegen andere users. Daar kan ze nog wat van leren.
Geen tussendoortjes is juist niet goed, je moet geen enkele maaltijd of tussendoortje overslaan.
Je moet je lichaam bezig houden, en gewoon een tussendoortje als een stuk fruit of iets lichts nemen, dan blijft je lichaam goed verbranden en verteren.
Ei is heel erg goed voor je. Elke ochtend 2 eieren is niks mis mee.
Haha ik moest hier even om lachen.
Ik hoop dat dit sarcasme is?
Nope
Als je bijv een ei per dag eet, moet je er op letten dat je verder niet te veel producten eet waar een vrij hoog cholesterol gehalte in zit. Bij een ei is het wit vrij van cholesterol en in het gele zit 200 mg. Verder is een ei inderdaad goed voor je, je kan beter iedere dag 1 ei eten dan iedere dag vette snacks. Dan kom je toch echt op een hoger cholesterol gehalte uit.