Ontbijt

Hallo allemaal, ik zit nog niet zo lang op girlscene, ik heb een vraag en ik kon niet een topic over ontbijt vinden sorry als er al wel een is.

Ik hou echt absoluut niet van ontbijt, maar ik moet wat eten anders voel ik me niet lekker (misselijk) ik eet altijd een kom magere yoghurt met loops (honing ringetjes) maar na 1 á 2 uur heb ik al weer honger, ik houd niet van brood en ik weet niet wat ik moet ontbijten, hopelijk hebben jullie tips alvast bedankt :two_hearts::+1:

Havermout! Ik hou persoonlijk niet van melk, maar doe er een paar kleine stukjes chocolade door en het smaakt echt lekker. Bovenop schijfjes appel en je ontbijt is heerlijk en vult goed. Ik moet veel fietsen en ontbijt om 7 uur, maar tot 12 uur zit ik echt vol! Zeker de moeite waard :’)

Bedankt voor de tip ! Ik fiets 25 min naar school en ontbijt rond de zelfde tijd, ik ga morgen in de supermarkt even kijken voor havermout

Idd iets van ontbijtgranen, kwark, fruit en eet tijdens het fietsen een appel? Of op school in de korte pauze.

Een appel op school, goed idee !! Dat ga ik maandag zeker doen :blush:

O: Heb jij nog nooit appel op school gegeten? Whoah shock ^^ Zolang als ik al zo lang naar school moet fietsen, neem ik een appel mee naar school. Geeft als je moe bent weer een lekkere energieboost. Ik eet die appel om 11 uur, als ik kleine pauze heb. Ondanks dat ik dan nog niet geweldig veel honger heb, eet ik m toch omdat je 5x op een dag moet eten (:

nee nooit een appel maar wel vaak een smoothie in een flesje :wink:

banaan geeft ook een ‘vol’ gevoel, of probeer andere corneflakes? Ik vind die cruesli met chocolade ook wel lekker

Kijk even in het havermout recepten topic hier onder ‘Food’ :wink:
Daar staan echt de meest heerlijke havermout recepten.

ik zal even kijken bedankt :ok_hand:

banaan eet ik wel regelmatig, chocola in je ontbijt ? Is dat lekker :flushed:

Ik heb vanochtend ontbeten, het was erg lekker ! Ik had een beschuitje geprakt, een handje bramen wat kaneel en ten slotte magere yoghurt (0% vet) bedankt voor de tips ontbijten gaat nu een stuk leuker worden om elke ochtend te combineren :+1::+1::+1: ik voeg er even een foto bij :
http://[IMG]http://i41.tinypic.com/2cdx2rm.jpg

Mooi zo dat je een oplossing had! :slightly_smiling_face: Mijn tip voor erbij dan nog, vrij simpele: je kan eventueel wat vettere yoghurt eten (turkse of griekse), dat vult langer, en verder zijn die “kinderontbijtgranen” altijd enorm licht. Je kan beter gewoon muesli halen met noten en rozijnen en zo erin, want die loops/pops/crispies enz., dat is echt alleen maar lucht met suiker, zo ongeveer :wink:

oké, ik ben van plan om vanmiddag cornflakes, havermout zo iets te halen, zelf hou ik niet van rozijnen, maar die tip over yoghurt is een goede bedankt :slightly_smiling_face:

Inderdaad, bananen vullen erg, dat is trouwens ook heel lekker door de yoghurt :bowing_man:

Een eieren vullen ook heel erg trouwens! of ontbijtkoek met boter erop…

Ik had vroeger altijd toen ik naar school ging dat ik sochtends wanneer ik thuis was gewoon geen hap door mn mond kreeg.

Wanneer ik half uurtje had gefietst en een frisse neus had gehaald had ik op school wel trek in een ontbijt.

Misschien is het een idee om gewoon sochtends op school voor de les snel nog een broodje te eten?

magere yogurt vervangen door kwark. Dit vult ook erg goed.

oké bedankt ga ik proberen

misschien een smoothie met fruit zoals banaan en yoghurt en granola?:slightly_smiling_face:

Je kunt ook overnight oats maken van havermout, weer eens wat anders , en lekker snel klaar !