Ontbijt voor jou en je vriend!??

Ik moet voor morgen ochtend een ontbijtje maken voor mijzelf en vriend, Maar nu is probleem… kan niet altijd met croissantjes aan komen zetten, en heb eigenlijk nooit een ontbijtje gemaakt voor meer personen dan mijzelf…
Wat maken jullie zoal voor je vriend en jou?

Let me know want dan kan ik inkopen doen:P
Groetjes

Uhm. haha. ik plan dat nooit :’)
Maar een paar ideeën:

• geroosterd brood
  • bak een ei
  • chocoladecroissantjes
  • andere afbakbroodjes, van die ronde keizerbroodjesdingen
  • pers sinaasappels uit
  • kook een ei

Ik herken je frustratie. Dat had ik namelijk ook :stuck_out_tongue: Als ik jou was zou ik gewoon eitjes bakken, daarnaast hagelslag e.d. en daarnaast gewoon sinaasappelsap. Je eet toch niet veel tijdens de ontbijt.

Fruitsla?

Sinaasappelsap
Geroosterd brood
en een eitje ofzo? Tenminste, dat doe ik meestal.

this eigenlijk ook de eerste keer dat ik samen met hem een ontbijtje ga eten… maar die chocolade croissantjes zijn inderdaad wel een goed idee ja…

Nog meer ideeen?

Yoghurt met vers fruit is ook lekker 's ochtends.

Ik ontbijt trouwens nooit met mijn vriend. We zijn altijd te laat wakker en dan wordt het gelijk lunch.

Gekookt eitje met geroosterd brood. Dat eet ik heel vaak met mijn vriend voor het ontbijt. Met koffie en sinaasappelsap. Je kunt er nog wat fruit bij doen, ook lekker =)

je kan ook gewoon vraaagen watie lekker vind :stuck_out_tongue:
mijn vriend bijvoorbeeld word er echt niet blij van als ie geen ei als ontbijt krijgt. Maak altijd een ommeletje voor em

doordeweeks ontbijten we nooit …
en op zondag gewoon een tosti of een bolletje met pindakaas oid
want dan hebben we vaak haast, omdat hij moet voetballen
soms eten we dan zelfs niks

zondagochtend gaat ie een tosti voor me maken, omdat het zn specialiteit is volgens hem, haha ben benieuwd.

Lekker omeletje? :3

knip met een schone schaar een hartje uit een boterham,
en doe er dan aardbei’enjam op ofzo.
dat is toch leuk :grinning: