Ontbijt hotel

Ik ga volgend weekend met mijn vriend naar een hotel.
(actie van kruidvat) en daar zit dus geen ontbijt bij.

Nu wil ik dus misschien gewoon dag van te voren al iets meenemen (en toch uitgebreid) MAAR wat kan je een dag van te voren meenemen zonder koelkast en alles? :blush:

brood,pindakaas,hagelslag ofzo

Zou dat lekker zijn? Eten wat je een dag van te voren hebt gemaakt? :
Zelf zou ik voor een Subway o.i.d zoeken in de buurt van dat hotel, maar dat ben ik. xD

Broodjes van deeg met iets lekkers erin en dan gewoon hup in de oven in zakjes doen die kun je nog eten…

Je kunt je eten ook in de minibar bewaren, deed ik vroeger altijd.
Of daar gewoon iets halen. =)

wrm ga je niet lekker buiten ontbijten? is toch veel leuker

@the_grinch mee eens!, weet niet waar jullie naartoe gaan?! maar is in de buurt vast wel iets waar je kunt eten! tenzij jullie op zondag moeten ontbijten…!:stuck_out_tongue:

Ja maar 1 ze hebben geen minibar en 2 als we in subway ofzo iets willen eten moeten we eerst 20 minuten met de bus :stuck_out_tongue:

nou als ze niet ergens op een govergeten plek zijn is er in het centrum vast wel op zondag wat open

teminste in amsterdam-stad is altijd alles open op zondag :’)

Friese kruidkoek
Quiche
Vers fruit
Koude ingesuikerde pannenkoeken
Beschuitjes met aardbei+suiker

ja je kunt hagelslag meenmen en brood, maar das ook zo saai

tenzij je tijdens het ontbijt wilt seksen :smirk:

hahaha ;p tja je kan wel ontbijt in hotel maar blijkbaar is dat ook super slecht en 13.50 en dan kan ik minder shoppen ;p maja dan neem ik wel iets mee dan naar stad ofzo en daar eten ;l dus in hotel gewoon ff iets heel kleins ofzo ;p

Van 20 minuten met de bus reizen voor je kan gaan eten word je ook niet vrolijk, nee. xD
Misschien omeletten op brood, dat deden mijn ouders vroeger ook en als je die goed donker bewaart kan je ze de dag erna nog eten.
Hebben jullie ook niet iets van een koeltas ofzo? :stuck_out_tongue:

Het is toch zo bij die hotelovernachtingen van Kruidvat dat je VERPLICHT bent om te eten in het hotel?

je kan ook de dag vantevoren naar de subway gaan en dat meenemen voor de volgende ochtend:p
maar dan is het minder lekker

Ik zou gewoon s ochtends ergens iets vers halen, er zit vast wel een bakker of AH oid in de buurt :slightly_smiling_face:

Klinkt raar, maar het mcdonalds ontbijt is meestal erg lekker. :stuck_out_tongue:

nee juist niet VERPLICHT ;p haha en bakker ah idd daar dacht ik ook aan maar dat is volgens mij nog ver weg in dat kleine rot plaatje.

BTW ooii jou naam lijkt erop ;p het plaatsje heet Ooij

Of het hema ontbijt van één euro :grin:

JA =D