Onstoken oog: make-up dragen ja/nee ?

idd, gelukkig heb k dat niet ;p

Als je de make-up wilt besmetten met je oogontsteking en de kans dat je oog alleen maar erger word zeg ik doen!

geen make-up… geen oogschaduw, eyeliner en mascara. Door gebruik kan het virus(en bacterien) van je oog op je make-up komen… gebruik je die make-up later weer raakt je oog weer besmet. Zo blijf je ontstoken ogen houden. Of je moet je make-up meteen weggooien als je oog weer beter is.

in het weekend als je niks gaat doen zou ik gewoon geen make-up doen, en anders een beetje mascara ofzo maar niet te veel want dan kan het nog langer duren voordat het over is denk ik…

niet doen! je kan beter wachten met make up totdat je oog weer helemaal genezen is.
ik had vorige week ook ontstoken oog, ik kón geeneens makeup opdoen want ik kon mn oog bijna niet open houden. maar nu na 2 weken is het eindelijk over :’)
maar ik zou het dus niet doen als ik jou was.

nooit maar dan ook nooit make-up op doen als je ontstoken ogen hebt!
oeh. dat ken ik! ik dacht dat mijn lens er nog niet uit was dus ik zette dat zuigertje op mn oog. dus dat ding zat vacuum gezogen aan mijn oog! ging er NIET meer af! ik riep: mamaa mamaa! want hij ging er niet af hihi. dus na vanalles geprobeerd te hebben ging hij er af door dat ding helemaal scheef te houden en mn oog in te deuken ofzo en toen had ik t gevoel dat mn oog er uit werd getrokken. (a). dus het kan altijd erger. maar ik had toen geen onstoken ogen.
ik heb wel al 2759409472 x ontstoken ogen gehad. een tip; nooit iemand anders zn makeup gebruiken.
heel verhaal(a)

bij een ontstoken oog geen make up gebruiken.

gewoon oogpotlood ofzeu : D