Onserieuze jongens/ vaak bespeeld

Hoi,

Ik heb echt advies nodig.
Ik had vandaag een afspraakje met een jongen en hij is niet komen opdagen… ik heb ruim een uur gewacht en hij kwam nog steeds niet.

Zolang ken ik hem niet dus het was niet zo serieus tussen ons, maar ik schaam me ervoor dat ik ben gegaan… ik voel me erg dom, maar niet alleeen hierom want ik heb hiervoor ook 2 jongens gehad die onserieus met me waren en me bespeeld hebben.

Ik weet echt niet wat k moet doen. Ben zelf ook jong, maar elke keer als ik denk een jongen te hebben ontmoet die ik leuk vind zijn ze niet serieus met mij. Het geeft t gevoel alsof ik nooit iemand zal ontmoeten die wel serieus is en t laat veel vertrouwensproblemen achter helaas.

Ik voel me echt dom en vind. T zo jammer dat jongens niet serieus zijn met een meid… ben er echt kapot van mentaal.

Er gaat echt wel iemand komen die jou leuk genoeg vindt en andersom.

Hartstikke stom van hem dat hij niet kwam opdagen, maar dan is hij toch niet leuk genoeg voor je. Op die leeftijd is het ook gewoon zoeken naar de juiste persoon. Je hebt echt nog tijg genoeg.

Helaas zijn er van die mensen die zo met andere omgaan… Misschien kun je de volgende keer iemand al wat langer spreken voordat je gaat afspreken zodat je er al iets zekerder van bent? Misschien kun je zelfs al aangeven bij diegene dat je vertrouwensproblemen hebt. Nog een tip, misschien daten met mensen die je al kent en niet via online want mijn ervaring is ook dat die allemaal onbetrouwbaar zijn!

Ja ik zal zeker langer praten met iemand.
Maar het ding is met mij, is dat ik niemand ontmoet irl die mij wilt en op t internet wel, maar dan zijn t van die onserieuze jongens…

Beetje late reactie maar ik heb precies hetzelfde wat jij zegt. Ik ben inmiddels al 19, nog nooit een relatie gehad tho maar ik word dus op straat ook nooit aangesproken en Social media heb ik geen fotos op. Ik zou als ik jou was niet te snel je zelf geven aan gasten online zo voorkom je ook de mental breakdown achteraf

1 like

True!