onschadelijke dingen waar je een 'kick' van krijgt.

Heey (:

Ik voel me vaak alsof ik niks meer voel, alsof ik dood ben, en op zo’n momenten ga ik me meestal snijden of bijvoorbeeld express gemene dingen plaatsen in de hoop dat iemand reargeert, zodat ik me weer levend voel. Heeft iemand misschien dingen die ik op zo’n moment ook (thuis) zou kunnen doen, die een beetje normaal zijn en die niet gemeen of schadelijk zijn? Iets waar je een beetje een ‘kick’ van krijgt dus.

Liefs.

Heb het zelfde als jou… Daarom ken ik je ook van het AM topic.

misschien kan je beter met iemand gaan praten?

Drugs

Hardlopen? Dat werkt bij mij heel goed. Of tekenen.

Rennen. Serieus, die runner’s high is awesome.

Twee dextro’s achter elkaar eten werkt bij mij al :’)

Elastiekje om je pols. Je krijgt er wel blauwe plekjes van, maar het is niet zo dat je gelijk littekens krijgt. Maar het is overigens nog steeds automutilatie, dus alsnog niet echt goed.

Sporten werkt bij mij, en tekenen/schilderen

Een leuk liedje opzetten en dan heel hard meezingen?
Op 9gag (oid) plaatjes zoeken die jou aan het lachen maken en die dan doorsturen naar een vriend/vriendin.

Dat laatste is echt heerlijk. Verder ben ik niet bekend met AM, maar wil je wel helpen.

:bowing_man:

Ik stimuleer je niet om te gaan roken,
maar bij mij helpt roken wel op zo’n moment…

Wat je wel kan doen is opeens in het rond rennen
door de straat en zingen op je aller lelijkst.
Dan gaat iedereen je aan kijken alsof er stront op je hoofd ligt.

Dan voel je je vast wel weer levend :grinning:

& roken is wel schadelijk, dus doe dat maar niet…

shishapen!
dat is een variant van shisha met smaakje maar dan onschadelijk geen nicotine teer enz…
ik doe t zelf ook en het is echt heerlijk hihi :flushed:

als je wilt kijken wat ik bedoel heb je hier linkje
http://www.primerablok.nl/aardbei-rood-eshish-shisha-pen-sigaret-gratis-verzending-9-85-incl-btw.html

Wat zijn we weer hilarisch.

Ot: Heel hard muziek luisteren, in je kussen schreeuwen, iets kijken/doen/lezen waar je een lachkick van krijgt, of juist iets waar je van moet huilen?

Dit is nu al de tweede keer dat ik over dat gekke ding lees. Laat het in vredesnaam geen hype worden, het ziet er ernstig maf uit om aan een pen te gaan lurken.

Ik vind snijden behoorlijk schadelijk.

Als je dit doet, zoek dan hulp.

Ik zou inderdaad ook hulp zoeken, mocht je dit nog niet krijgen… en verder inderdaad sporten, iets creatiefs doen, hard meezingen met muziek, een potje janken, praten met iemand.

Ik krijg altijd een boost als ik een mindfuckfilm kijk waarvan ik het einde niet verwacht.