Onrustig

hey iedereen!

Ik heb een beetje een probleempje, het is niet heel ernstig ofzo maar wel erg vervelend. Als mijn vriendje blijft slapen of ik bij hem dan zijn we altijd zo onrustig. Zo onrustig dat we vaak de volgende ochtend best brak zijn omdat we de hele nacht alleen maar hebben gefriemelt enzo. We komen gewoon niet in slaap.
Bij m’n ex had ik het ook heel erg, daar heb ik ook al een aantal keer mee samen geslapen.
Wie van jullie herkent dit?

Slapen jullie met z’n 2en in een 1persoonsbed? Want dan zou ik gewoon een matras naast je bed leggen

Ik herken het niet, maar misschien vinden jullie het alletwee gewoon heel erg spannend. Misschien willen jullie alletwee ook wel wat. Als jullie bij elkaar slapen, sla dan een keer een arm om hem heen of zo. Of ga wat dichter tegen hem aan liggen. Je zult zien, als je de eerste stap hebt gezet; durven jullie ook veel meer.

Of juist niet tegen elkaar aan liggen. Het is helemaal niet erg om je een keer om te draaien en op jouw helft van het bed te gaan liggen.
Ik vind het meestal te warm om echt dicht tegen elkaar te gaan liggen :stuck_out_tongue:

@Marijnbieke
Dat is het probleem niet, want we zijn allebei geen maagd meer om het zo te zeggen en als we samen slapen liggen we ook meestal lepeltje lepeltje enzo.
@Pianissimo
Ja dat dacht ik ook. Maar ook als ik van hem af ga liggen blijf ik meestal haken op het randje van slapen-wakker zijn. En hij blijft maar woelen enzo, echt heel irritant… ;s

Slapen jullie dan in een eenpersoonsbed? Want dan lijkt 't mij vrij logisch.

Ja ; )

Ja, dat verklaart een heleboel, natuurlijk. :’)

Een matras naast de grond leggen?

Want aan jullie nachtrust toekomen, is echt heel belangrijk!

Met zn tweeën in een eenpersoons bed is ook niet te doen.

Als mijn vriend komt slapen heb ik zo’n 2 persoonsmatras (om op de blazen), omdat mijn ouders geen nieuw bed wouden kopen :stuck_out_tongue:
Want we kunnen echt niet slapen in een 1persoonsbed, dan lig ik de hele tijd op het randje :stuck_out_tongue:

Dus, leg gewoon een matras op de grond
Als ik nog geen 2persoonsmatras had deed ik het altijd zo: 1opblaasmatras en de matras van mijn bed op de grond, dat vormde dan een 2persoonsmatras :grinning_face_with_smiling_eyes:

Inderdaad, 2 persoons bed!
Slaapt zoooveel beter haha.

Nouja, ik ben nu de enigste die blijft woelen. Maar ik heb sowieso moeite met in slaap komen en al helemaal bij anderen. Wij liggen ook niet tegen elkaar aan eigenlijk als we met elkaar slapen,vind het soms best raar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik had dat in het begin ook altijd, als mijn vriend bij mij bleef slapen. Ik heb een eenpersoons bed, en mijn vriend pikt onbewust alle ruimte in, haha =P Nou is het wel minder hoor. Maar slaap liever bij mijn vriend, die heeft een tweepersoons bed, en dat slaapt echt stukken beter !

jawel, ik kan dat met mijn vriend hahahah :$:$

Nee dat herken ik helemaal niet ik vind het altijd erg fijn om bij me vriendje te slapen en dan slaap ik eigenlijk ook beter dan thuis zonder hem. Maar een twee persoons bed kan veel verschil maken, je moet wel goed en comfertabel liggen anders kan je er toch niet van genieten

ik slaap samen met mijn vriend op een tweepersoons en toch wordt ik altijd wakker s’nachts dat hij altijd ‘aan mijn kant’ ligt of dat ik geen dekens heb -.-

Ik heb pas een keer bij m’n huidige vriendje geslapen en we waren die nacht ook best knuffelig enzo, haha.
Maar als ik een tweepersoonsbed had zou ik daar graag in slapen alleen heb ik die niet xd En een matras ofzo word 'm niet, kan wel bij mij maar niet bij hen, omdat ie daar de ruimte niet voor heeft.

nou dan is mijn advies: maak er een wilde avond van zodat hij gelijk als een blok in slaap valt :stuck_out_tongue:

Ik heb een kleine kamer en een tweepersoonsbed past dan ook niet.
Wij liggen 's avonds altijd in mijn eenpersoonsbed, maar ik heb daartegenaan een ‘campingbedje’ gezet. En die is precies even hoog als mijn bed.
De ene keer vallen we samen in één bed in slaap. De andere keer kruip ik in het andere bed. Die twee bedden naast elkaar vormen toch een tweepersoonsbed, heerlijk!

Ik leef met je mee :stuck_out_tongue:
Ik heb tot nu toe alleen bij mn vriend geslapen, hij heeft alleen een 2 persoonsbed (krijg de mijne woensdag!! :grinning: :stuck_out_tongue:).
Alleen wij komen ook moeilijk in slaap. Meestal als we slapen worden we midden in de nacht nog wel een paar keer wakker. Best wel irritant maar ja :stuck_out_tongue:

Ik kan met mn vriend niet in een bed liggen zonder dat we iets gaan doen zeg maar. (iedereen weet wat ik bedoel)

Ik moest laatst om 6 uur er uit om te gaan werken. En toen waren we nog wakker. Ik was helemaal brak en kapot. Maar we hebben allebei gewoon een goeie conditie haha. xD