Onrustig slapen - Geurolieen

Hee meiden,
ik slaap erg onrustig en ik schijn te schreeuwen in mijn slaap. Ik wordt ook vaak moe wakker en als ik vroeg (tussen6 en :sunglasses: moet opstaan ben ik de hele dag moe en onrustig in mijn hoofd.
Nu had ik iets gehoord over geur olieen die je kunt gebruiken om tot rust te komen.
Alleen op site’s word ik niet echt duidelijk over welke het beste bij mijn problemen aan sluit:

[i]Amber
Deze geur gaat het gevoel van verlatenheid - in de steek gelaten zijn - tegen. Brandt deze geur en vraag om troost op cruciale momenten wanneer je je in de steek gelaten voelt. Doe dit in de vorm van een ritueel. Maak gebruik van de kunst der magie. De kracht van het ritueel, de betekenis van de geur en jouw eigen inzet is een krachtige manier om jezelf uit welke situatie dan ook te redden.
Dit is ook een feestelijke geur die gebruikt kan worden in momenten van eenzaamheid, bij spirituele angst en bij blokkades in de geest …. of om van een gewone dag een bijzondere en intense dag te maken.

Boslelie
Gebruik deze geur op momenten dat de realiteit van het alledaagse leven je te zwaar lijkt. Deze sprookjesachtige geur is een kinderlijk verhaal zonder hoofdpersoon. De keuze is aan jou of jij de hoofdrol op je wilt nemen. Jij mag de ster zijn.
Openheid van geest is een vereiste want deze geur is noch sprookje, noch werkelijkheid. Hij is wat hij is.
De geur van elfjes.
De wereld van de elfjes bestaat als de mens met kracht durft te dromen.

Sinaasappel
Deze prikkelende geur kan het best gebruikt worden op momenten van (geestelijke) vermoeidheid. Vermoeidheid is donker, deze geur is licht. In de aanwezigheid van het licht zal de duisternis ongedwongen verdwijnen. Het is een mooie geur en zijn waarde mag nooit in materiële zin uitgedrukt worden.
Deze geur maakt je nieuwsgierig en schept openheid in al je gedachten. Je wordt ruimdenkend.
Het kan gebeuren dat deze geur jou aanzet tot het willen geven. Als dat zo is, doe het dan, maar wees bereid ook te ontvangen. Geven én nemen is de meest wijze remedie tegen vermoeidheid.
De geur van het licht.
In het universum is alles in perfecte balans. Het licht en de duisternis zijn het perfecte bewijs voor deze oneindige en allesomvattende waarheid. [/i]

Dat over elfjes en geest en bla bla moet je dr even bij weg denken…

Denk de onderste omdat die voor vermoeidheid is.

Ik denk sinaasappel dan.
Dat was toch ook opwekkend en ontspannend enzo?

je kan ook lavendel proberen

Ik slaap ook bar slecht. Op het moment dat ik wil slapen vliegen er te veel gedachtes door mijn hoofd waardoor ik gewoon geen rust kan vinden.

Lavendel werkt het beste.
Als je voordat je je bed instapt je voeten een beetje met lavendelolie insmeert, slaap je meestal beter. Bij heel veel mensen werkt het, misschien bij jou ook?

En zit je nog tot laat achter de computer ofzo? Kun je dan beter niet doen, helpt vaak ook al heel wat. En slaap je naast je mobiel? Moet je ook niet doen, want dat wordt je onrustig enzo van de stralingen. Ik krijg er zelfs hoofdpijn van

Ooooohja, je kunt ook voordat je gaat slapen douchen met zwitseldouchegel Lavendel. Dat is zoooo lekker en ontspannend.
Ik hoop dat je er wat aan hebt? =)

Nou, ik kan absoluut niet tegen lavendel. Eigenlijk tegen geen een soort bloem (hooikoorts)
Dus dan is eigenlijnk sinasappel wel t meest logische.
Ideeen zijn welkom

Komt me heel bekend voor.

Sandelhout (wierook) kan je ook proberen, dit staat er op het blaadje dat ik erover heb:
“Sandelhout: De koning der geuren. 100% Sandelhout kernhout vol olie. Met lavendel de meest verkochte geur. Uitermate geschikt voor concentratie, meditatie en yoga. Werkt mentaal zuiverend en rustgevend. Sandelhout is een spirituele geur en stimuleert de intuïtie. Er is ook een gouden sandelhout. Bij de gouden sandelhout is 10 maal meer sandelhoutolie toegevoegd.”