onrustig gevoel

jullie vinden me vast de zoveelste zeikerd met een zielig probleempje dat aandacht wil,
en weet je. ik zou je gelijk geven als ik jou was.

Maar ik zit er echt mee
en ik moet mijn verhaal ergens kwijt
en dat dus het liefste anoniem
dus ik zou het geweldig van jullie vinden als jullie even de moeite willen nemen te comment-n.

Nou kijk
een tijdje geleden was ik helemaal gek op een jongen
maar 2 weken geleden bleek dattie me gewoon als soortvan accesoire wou.
Gewoon iemand naast je hebben.
boeit niet of je dr leuk vind of niet
Ik heb er verschrikkelijk mee gezeten
tot ik op een feest van een vriendin kwam
ik heb daar een jongen ontmoet die mij begreep en naar mij luisterde, en ik had meteen een vertrouwd gevoel bij hem.
Dankzij hem was ik in staat T. te vergeten
maar nu merk ik dat ik hem leuk begin te vinden,
echt heel leuk zelfs

iedere avond voel ik me verschrikkelijk onrustig en kan niet slapen, en als ik dan kan slapen heb ik nachtmerries.
Ik ben bang dat als ik iets met hem zou beginnen , ik weer word gedumpt en gewoon weer alleen kom te staan.
en mijn vrienden zyn al erg slecht op het gebied van uiterlijk bij jongens. issie niet knap genoeg? dan roddelen ze verschrikkelijk veel over je.

zou iemand kunnen helpen?

Danjewel voor het read-en.

x

Hm, ik zou niet weten hoe je daar iets tegen kunt doen.
Een vriendin van mij heeft t ook gehad, en dat ging na een
tijdje weer over.
Upje voor jou.

Ik merk dat je nu heel erg bang bent dat je opnieuw gebruikt zal worden. Ik zou anders eerst die jongen zo goed mogelijk proberen te leren kennen. Samen leuke dingen doen enzo… En dan kan je later nog zien of je een relatie met hem wil of niet. :slightly_smiling_face:

En die vriendinnen van je lijken me geen echte vriendinnen… Echte vriendinnen respecteren van wie je houdt en om wie je geeft en gaan niet lachen met wie jij leuk vindt.

toch hem vertrouwen, en je over je angst heenzetten. en je vriendinnen klinken als jaloerse krengen, sorry

niet alle jongens zijn hetzelfde meid! =) leer hem kennen, ik denk dat je zorgen maakt om niks =$

en je vriendinnen, laat ze lekker? als jij knettergek bent op een jongen hebben ze dat te accepteren en vinden ze het leuk voor je…