Onrust tijdens contact met jongen(s)

Het laatste jaar heb ik met wat jongens contact gehad die ik heb leren kennen tijdens het uitgaan. Bij de meeste jongens was er geen match. Toch waren er twee jongens waarbij ik wel het gevoel had dat er potentie in zat, helaas is dat ook nergens op uit gelopen omdat er zij geen gevoelens voor mij hadden en dat kan natuurlijk. Alleen de manier waarop ze me dit hebben laten weten ben ik niet over te spreken, ineens verbraken ze het contact (terwijl ze daarvoor allerlei signalen van interesse gaven). Dit vond ik toen best rot, maar op een gegeven moment ga je door en zet je je eroverheen en komt dat ook wel weer goed.

Echter heb ik in mijn vriendengroep, tijdens het stappen of op feesten best wel eens wat dingen zien gebeuren die niet door de beugel kunnen op het gebied van liefde/relaties (lees: vreemdgaan, ineens niets meer van je laten horen, playen en andere kwetsende dingen).
Hierdoor is mijn kijk op jongens best wel veranderd (en op basis van mijn eigen ervaringen) en ik weet dat ik niet mag generaliseren, toch voelt het zo. Ik constateerde dit (wederom) tijdens het appen met een jongen die ik wel graag beter wil leren kennen.
Als hij online is en niet direct reageert, schiet er al door mijn hoofd: hij is vast aan het appen met iemand anders of zie je wel, zo dadelijk overkomt je het zelfde als de vorige keren, enzovoort.
Erg jammer! Ik besef me ook dat ik daarmee niet verder kom en dat het me niet verder helpt en dat ik geen grip op de zaak heb, toch merk ik dat die gedachten me afleiden van schoolwerk (nu).

Ik wilde m’n verhaal slechts delen haha en tips zijn natuurlijk altijd welkom. Ergens zou ik die jongen graag willen vragen om wat te drinken en normaal gesproken had ik dit allang gedaan, maar nu ik zo zit te denken over alles wat ik net heb opgesomd, weerhoudt me dit. En daar baal ik van. Voorheen was ik namelijk niet zo!

Ik ben benieuwd of andere meiden dit ook herkennen en hoe jullie ermee omgaan.

Heey, wat vervelend ! Ik heb dit nog niet echt meegemaakt ik was meestal degene die dan niet meer wou dan die avond. Tijdens uitgaan kwam ik nooit van die jongens tegen dat ik dacht ja dat kan wat worden vandaar.
Maar heb nu ook alweer ruim anderhalf jaar met mijn lieve vriend die gewoon totaal geen player is/was. Vriendinnen van me hebben dit wel gehad ja niet iedere jongen is hetzelfde dus als je iemand beter wilt leren kennen gewoon doen. En dus niet gelijk in paniek raken als hij even niet reageert. En anders kap je even met jongens focus je op school je vriendinnen doe leuke dingen dan kom je vanzelf wel een leuke jongen tegen!

Bedankt voor je advies!

Ik denk dat je het altijd kunt proberen, niet elke jongen zal zich zo rot gedragen! Een idee is om je proberen niet te veel te hechten, hem eerst goed leren kennen voordat jullie verder gaan

Dat is idd een goede! Afstand nemen in eerste instantie is misschien wel het beste, het rustig aan doen. Ik wil alleen geen muur om me heen bouwen haha! Zo ben ik namelijk totaal niet!