Onregelmatige krullen

Haaajj

Ik heb dus bruine krullen , maar het is zo onregelatig! Op de ene plek is het hartstikke steil en op de andere plek zijn er gewoon super krullen (echte krullen). Zelfs met een staartje in is het niet opgelost.

Hoe kan ik het een beetje gelijk maken ?
xx :kissing:

Stijlen of krullen

Mijn haar ging er helemaal kapot van … Heb er zo veel spijt van gekregen . Maar bedant dat je wou helpen :wink:

Misschien kan je het permanent laten stijlen of krullen?

Ook met stijlen ? Is dat schadelijk ?

ai hier had ik vroeger ook best wel last van. Ik slaap vaak met 2 vlechtjes in 's nachts, dan krijg je zeg maar van die slagen in je haar en heb je dat onregelmatige niet meer.

Hee, dit is echt niet om reclame te maken maar ik heb 2 blogs geschreven waarin ik informatie geef over krulllen, ik denk dat vooral de eerste handig is voor jou, anders kan je misschien je probleem googlen of een curly kapper vragen!

veel succes, ik heb ervaring met krullen dus als je wil mag/kan je me altijd noten!

Laagjes knippen kan soms helpen. En haarproducten ook maar niet perfect, bij mij in ieder geval niet want ik heb hetzelfde probleem soms.

Je kan het laten relaxen dus alles stijl of een permanent zetten dus alles krullend. Ja het is slecht voor je haar, het kan breken etc. Als je het niet goed verzorgt of naar de juiste kapper gaat

Ja zat ik aan te denken ja , maar het lijkt me lastig met staartje ens. Vooral omdat ik kort haar heb ens. Maar ik denk er nog overna

Het is heel lief dat anderen mensen advies willen geven, maar ze hebben duidelijk geen verstand van krullen. (Hmm, nu klink ik als een arrogante bitch haha)
Je kunt dit verhelpen door GOED voor je krullen te zorgen. Ik had dit vroeger ook en onregelmatigheid in krullen komt meestal door verschil in hoeveelheid proteïne per plukje. Dit verschil komt meestal door beschadiging (door hitte).
Wat ik nu gebruik is de co-onlymethode.
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/conditioner-only-silicone-en-sulfaatvrij-haren-wassen-187266.new.html#new

Mijn haar is nog steeds niet helemaal gelijk, maar de onregelmatigheid ziet 'm meer in dat ik verschillende soort krullen heb, ipv krul-steil. Maargoed, dit komt ook gedeeltelijk door mijn krulsoort.

Een krulkapper kan ook helpen ja, maar als je daarnaast niet goed voor je krullen zorgt, zul je minimaal resultaat zien.

Hopelijk kom je ons vergezellen in het topic! Er staat daar heel veel info in en als je na alle info en links die ik erin heb gezet er nog niet uitkomt, note me maar. Maar alsjeblieft, lees alles, want niets zo irritant als iets 5x herhalen :slightly_smiling_face:

Succes!

Bedankt voor de tip ! Ik zal er zeker naar gaan kijken en nogmaals bedankt dat je me hebt geholpen :slightly_smiling_face:
x

Alsjeblieft hoor, ik weet precies hoe het is om je te ergeren aan je haar terwijl je dat natuurlijk eigenlijk niet wilt.

Ik heb dit ook een soort van. Bij mij zijn alleen de voorste plukken gekruld en de rest is stijl. Nu is de voorkant, waar mijn haar krult, wel korter dan de rest van mijn haar. Ik heb lang haar. Zou dit kunnen komen doordat het lange haar zwaar is en de krullen eruit trekt? Of komt dit door iets anders? Ik gebruik regelmatig mijn stijltang. Misschien dat dit een oorzaak is?

Het is inderdaad heel vervelend. Maar misschien de juiste shampoo en andere verzorging?

De kans is groot dan je krullen gaan hangen doordat je haar zwaarder is inderdaad. Laagjes geeft dan een mooier effect maar dat moet je wel willen. Het verschilt trouwens ook per persoon omdat je verschillende soorten krullen kunt hebt.

Ik denk dat laagjes ook wel zullen helpen. En de kans is groot dat het steiler is gewoeden omdat je de steiltang gebruikt ja. Het ligt aan je haartype hoe snel je haar beschadigd wordt, maar als die van jou dat snel wordt, lan het al snel slechte gevolgen hebben, wat kan leiden tot minder krullen.

Maar voor dit soort vragen kun je misschien beter in het krullentopic terecht.