Onregelmatig ongesteld

Ik heb een probleem, ik ben erg onregelmatig ongesteld de laatste tijd, terwijl er eerst altijd rond de 3 weken tussen zaten… Eerst heb ik gewoon een hele maand overgeslagen, toen was het normaal (als je vanaf die overgeslagen keer rekent) en toen zaten er ineens 2 weken tussen en nu maar 1 week! Iemand die dit herkent en/of weet of dit ernstig is? Of de oorzaak hiervan kan vertellen en vooral hoe ik het op kan lossen?

Dat is normaal als je het nog maar kort bent.

De pil.
Ik heb hem toen ik 12 was aangeschaft.
Een jaar nadat ik ongesteld was.

Het is beschamend om het te vragen aan je moeder.
Maar ik heb gewoon gezegd dat ik zo onregelmatig ongesteld was elke keer, dat ik gewoon zonder inlegkruisje niet meer durfde te lopen.

De pil is heel handig.
Krijgt een paar strippen en na elke strip moet je een week wachten voor de volgende strip. Ik ben meestal na 2 dagen stoppen, ongesteld.

ik ben een jaar ongesteld…

Er is een algemeen ongesteldheidstopic, daar kun je dit vast ook vragen. Gebruik Google of de zoekfunctie even.

Hier is een algemeen topic voor: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-menstruatietopic-227081.0.html

Overigens kan het ook dat je onregelmatig ongesteld wordt door stress of plotselinge verandering in je levenswijze (ineens heel veel sporten of een heel ander voedingspatroon van dag 1 op dag 2) geloof ik. Dus misschien ligt het daaraan?

jkdlfjdsklsdj te laat D: