Onpopulaire meningen

Deel hier jouw meningen dat je bijvoorbeeld niet op Facebook kunt delen omdat het anders heel controversieel zou zijn.

Pogingen om discussies aan te gaan met mensen bij wie je het niet mee eens ben, is verboden, daar is deze topic niet voor. Wat wel mag is duidelijk maken dat je het met degene eens ben.

Ik denk dat iedereen wel door anderen leuk gevonden wilt worden en ‘het boeit me niet wat anderen van me denken’ is de grootste leugen ooit.

Ja, laat ik dat maar overslaan want mijn mening verschilt nogal met ongeveer heel girlscene lol

Dit vind ik hypocriet. Je mag wel zeggen dat je het ermee eens bent, maar niet dat je het er niet mee eens bent? Alles of niets, zou ik zeggen.

Maar misschien is dat ook wel een onpopulaire mening.

Nee
want hier ben ik het ook mee eens tho

Ik haat Kim Kardashian niet in tegenstelling tot 90% van de mensheid :’) En ik zie ook niet in waarom die hele familie de hele tijd gehaat wordt. Vind die haat vaak eigenlijk ook kuddegedrag.

ze is beroemd geworden door een sextape :’)

Ja maar zo creëer je een topic waarin iedereen op elkaar aan het haten is. Ik wil een topic waar iedereen hun meningen kunt delen, zonder al dat gebitch over hoe verkeerd dat is.

Mijn mening is dat ik denk dat dit topic uit de hand gaat lopen en waarschijnlijk niet lang open blijft.

Boeit niet in mijn ogen. Ik zou het zelf niet doen maar vind die haat echt overbodig en zielig. En wat heeft haar hele familie te maken met die sextape dan? Die worden ook allemaal gehaat.

Is dit eigk niet hetzelfde als dat opbiecht topic zonder omg reacties?

eigenlijk zou ik een discussie topic over van alles wel leuk vinden tho

Dit kan ook wel in dat topic voor opbiechten zonder OMG reacties. Is in principe hetzelfde, dus slotje.