Onmogelijke liefde?

Hoiiihoi.

Ik ben Silke en ik heb een turkse vriend. Niks miss mee zou je zeggen. Maar mijn ouders hebben liever dat ik met een nederlandse jongen ga. Of beter gezegt: ze hebben liever helemaal niet dta ik emt een buitenlandse jongen ga. Dit zeggen ze omdat ze heel vaak hebben gehoord dat kinderen worden gegijzeld naar het land van geboorte ofzo. Nu hebben ik dus wel een turkse vriend alleen durf ik hem niet mee te nemen naar huis. Ik heb geen idee hoe ze gaan reageren. Ik weet neit of ze het gaan accepteren. Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt? Advies is handig ja. Liever geen reacties als: dan vertel je je ouders tog niks. Want het is echt vervelend als je je vriend nie mee kan nemen naar huis. Hij is ook 3 jaar ouder dus ik weet echt niet hoe ze reageren(ik ben 14 en hij 17.) Maar reacties zijn dus heel erg welkom :grinning:

xx.

ps: sorry als zo’n topic al bestaat :flushed:

upup.

Ja lekker de media weer. Komt 2 keer op het nieuws dat 1 of andere idioot zn kinderen meeneemt naar het land van herkomst, en dan denkt iedereen dat iedereen dat doet.

Als ik 1 van je ouders was, had ik me meer zorgen gemaakt om de leeftijd en de mogelijke geestelijke kloof.(en dat het libido van jongens op hun 17de op zn hoogtepunt is :'3)

Juist. Als je ouders over zulke dingen beginnen als E_kid hierboven vermeld, haal je best tegenargumenten boven en probeer je je ouders ervan te overtuigen dat je niet iedere individu over dezelfde kam mag scheren als het gaat om ras/geloof/criminaliteit/etc.

Jaa idd! Dit komt grotendeels door de media.
Maar bedankt. ik vond ook dat ik met men ouders moest praten
maar eigenlijk durf ik dat niet zo goed.
ik weet echt nie wat ik moet verwachten!

Misschien praat je er best over alvorens je hem mee naar huis neemt?
Je kan eens langs je neus weg aan je moeder vragen wat ze ervan zou vinden als je nu een jongen met Turkse nationaliteit zou hebben.

Nou dat heb ik dus al eens gedaan
ong.
We keken zo’n programma dat mensen elkaar ontmoeten naa soveel jaarxD
En daar was dus ook een vrouw bij die wat met een turkse man had.
En toen zei ze dus van; ja ik wil niet dat jij dat ook doet blablabla
Dus ze wil echt niet dat ik iets met zo iemand heb. maar ik zou eens tegen haar zeggen dat niet alle mensen met turkse nationaliteit het zelfde zijn.
en ze was nog zo tegen de film van geert wildersxD

xx.

Hij is neem ik aan ook hier geboren?

.

Jaa hij is hier geboren
En hij heeft daar ook geen familie die hij kent ofzo
dus alsof hij daar heen zou vluchten.

En wow… best heftig verhaal
ik weer niet of ik dat wel 4 jaar lang volhoud.
ik word als bang als ik met hem afspreek
echt heel erg=O
maar wieweet
als ik op mezelf woon…
kan iid nog vanalles gebeuren
en dan kunnen mijn ouders niks er over zeggen…

Nouja bedankt iig!(L)

.

Meerstories?

upup

.

up

Ja sorry voor soveel ups.
ik wil graag reacties"$

upup

Vraag eens aan je moeder (of vader): “Wat zou je doen als je echt van iemand hield? Zou je ervoor gaan, ondanks alle vooroordelen?”
Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn. Of vraag aan je moeder: “Wat als pa een Turk zou zijn en je echt van hem hield en er niets aan kon doen?”
Beetje gewaagd, maarja ;p
Veel Suc6,