onmogelijke liefde...

Okay, eh hey.
Ik heb advies nodig :flushed:
Ik kende via via een jongen van 16 ( ben zelf 13 btw ), ik begon met hem te praten via whatsapp.
Na een tijdje vertelde hij mij dat hij me leuk vond. Ik schrok, omdat ik doorkreeg dat ik hem zelf ook wel een beetje leuk begon te vinden.
Het eerste probleem is dat ik nooit iets met hem zou kunnen beginnen, want dat zouden mijn ouders nooit accepteren, ten tweede heb ik ook geen tijd voor vriendjes.
Toch begon ik close tegen hem te doen enzo, maar naderhand merkte ik dat hij last heeft van stemmingswisselingen, wat mij erg stoort… maar hij kan er ook niks aandoen dat weet ik.
Ik word er echt helemaal gek van, dus wil ik het stoppen…
Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet brengen, want ik kwam er laatst achter dat die heel veel mensen heeft bedreigt met messen enzo… dus tja ik ben eigenlijk een beetje bang.
Hebben jullie enige tips voor me? :cold_sweat:

btw ben geen trol ofzo, maar zit bijna nooit op girlscene :wink:

Gesprekken dood laten lopen en zo langzaam minderen met praten. Als hij er niet om vraagt hoef je niet perse te zeggen dat je niet meer met hem wil praten.

een debiel die bedreigt met messen zou ik gelijk afkappen, zou het wel op een verstandige manier doen zoals hier boven is beschreven, dood laten lopen

Als die gene echt ‘gevaarlijk’ is zou ik het hem laten afkappen. Dus minder leuk doen, niet onaardig maar gewoon ongeïnteresseerd, zodat het langzaam doodloopt en hij niet achter je aan blijft gaan.

Hoelang wist je al dat hij met messen dreigt? Want anders had je niet eens met hem in contact te hoeven komen. Maar oké je zal wss wel weten wat je doet. Ik zou inderdaad niet meer met hem praten. Wat hierboven word gezegt dus.