onmogelijke liefde...

Hellup mensen. Ik ben ongeveer een halfjaar geleden verliefd geworden op mijn LO-lerares… Toen ben ik erachter gekomen dat ik bi ben, want het is de eerste x dat ik verliefd ben op een meisje. Maar het is dus ook een lerares (ze is 27, ik bijna 14), en daar mag ik geen relatie mee beginnen. Niet dat dat zou gaan lukken, want ze valt gewoon op jongens. Ik ben echt niet normaal verliefd, maar het is hopeloos… Ik geniet volop van het verliefdheid-gevoel, maar word ook weer ongelukkig als ik eraan denk dat het nooit iets zal worden. Ik probeer van alles om van mijn verliefdheid af te komen, maar het lukt niet. Iemand tips hoe ik ervan af kan komen?? xx

Gaat met de tijd. Je bent in ieder geval zo realistisch dat het nooit iets zou kunnen worden omdat het je lerares is. Blijf jezelf daar ook aan herinneren, doe verder leuke dingen met vrienden en vriendinnen en dan gaat het (hopelijk) na een tijdje wel over

Zoek afleiding, ga leuke dingen doen! Maar maak jezelf niet ongelukkig door bij één persoon te blijven waarmee het toch niet zou lukken.

Bedenk hoeveel problemen je zou veroorzaken als je er werk van zou maken, dat is het niet waard. En leid jezelf inderdaad af, misschien daten met andere leuke jongens/meisjes?

Opzich al een goed punt dat je zelf erg realistisch bent. Ben bang dat er verder niks anders op zit dan afleiding zoeken en veel geduld hebben. Succes!

Ga lekker leuke dingen doen en stel je open voor andere mensen. Het is hierboven al gezegd maar ik denk ook niet dat er echt iets anders aan te doen is. Succes!