hoihoi,
ik ben nu twee dagen terug uit Turkije en voel me echt slecht. Ik heb daar een hele leuke jongen van het animatieteam ontmoet. De laatste paar dagen dat ik daar was trokken we veel met elkaar op en het was best duidelijk dat we elkaar wel leuk vonden. De een na laatste dag was hij vrij, dat vond ik zo jammer omdat ik hem zo graag wilde zien. 's avonds bij de show stond hij daar opeens! toen hebben we een strand wandeling gemaakt en dat was zo romatisch! Echt een perfecte avond was dat.
Maar nu ben ik thuis en mis ik hem zo erg… Ik slaap en eet bijna niet. Gisteren avond/ nacht heb ik nog contact met hem gehad, en hij is zo lief. We hebben elkaar beloofd om elkaar te blijven spreken en met niemand anders iets te doen zegmaar.
Alleen het probleem is dus, hij is zo’n leuke jongen, werkt bij de animatie en ziet dus elke dag zoveel leuke meisjes, hij is eigenlijk te oud en hij woont in Tunesie…Het lijkt dus zo onmogelijk. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Hij werkt elke dag van 9 tot 23:00, dus alleen 's avonds laat kan ik hem spreken. Ik zit echt al allemaal manieren te bedenken om terug naar Turkije te gaan, maar dat gaat gewoon niet.
wat moet ik doen? hem zo veel mogelijk proberen te spreken? want ik kan hem echt niet vergeten.
hoop dat er mensen zijn die mijn lange zeur verhaal willen lezen, haha