onmogelijke liefde, maar ik mis hem zo!

hoihoi,

ik ben nu twee dagen terug uit Turkije en voel me echt slecht. Ik heb daar een hele leuke jongen van het animatieteam ontmoet. De laatste paar dagen dat ik daar was trokken we veel met elkaar op en het was best duidelijk dat we elkaar wel leuk vonden. De een na laatste dag was hij vrij, dat vond ik zo jammer omdat ik hem zo graag wilde zien. 's avonds bij de show stond hij daar opeens! toen hebben we een strand wandeling gemaakt en dat was zo romatisch! Echt een perfecte avond was dat.
Maar nu ben ik thuis en mis ik hem zo erg… Ik slaap en eet bijna niet. Gisteren avond/ nacht heb ik nog contact met hem gehad, en hij is zo lief. We hebben elkaar beloofd om elkaar te blijven spreken en met niemand anders iets te doen zegmaar.
Alleen het probleem is dus, hij is zo’n leuke jongen, werkt bij de animatie en ziet dus elke dag zoveel leuke meisjes, hij is eigenlijk te oud en hij woont in Tunesie…Het lijkt dus zo onmogelijk. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Hij werkt elke dag van 9 tot 23:00, dus alleen 's avonds laat kan ik hem spreken. Ik zit echt al allemaal manieren te bedenken om terug naar Turkije te gaan, maar dat gaat gewoon niet.

wat moet ik doen? hem zo veel mogelijk proberen te spreken? want ik kan hem echt niet vergeten.

hoop dat er mensen zijn die mijn lange zeur verhaal willen lezen, haha :slightly_smiling_face:

Nou als je hem echt niet kan vergeten zou ik het proberen, maar wel in je achterhoofd houden dat het niet ideaal is en dus wel mis kan gaan.

volgend jaar weer
je contact onderhouden nou maar hopen dat staande blijft houden

Je kunt je probleem oplossen door dat bord voor je kop vandaan te halen en verder te gaan met je leven.

het klinkt inderdaad erg onmogelijk.
hij woont in tunesie en is eigenlijk te oud voor je, jullie hebben nieteens zo heel veel tijd doorgebracht samen dus hoe weet je dat hij het waard is om terug te vliegen naar turkije.

Als je hart je vertelt dat je ervoor moet gaan, ga er dan voor!

lekkerspiritueel

Kijk dit artikel http://www.ze.nl/p/114630/vakantieliefje(s)
Dit is duidelijk het laatste type.
Geniet van de momenten die je daar hebt gehad en laat het daarbij

Haha, dit is waar! Probeer op de een of andere manier bij hem te zijn. Misschien in de herfstvakantie?

Ja klopt allemaal, nou ja we houden in ieder geval nog contact dus ik moet eigenlijk gewoon kijken hoe het gaat…
Marjon: we zijn de laatste paar dagen veel samen geweest en het klikte gewoon zo goed. Maar ja het terug vliegen zit er voorlopig toch niet in, helaas

ja ik zat serieus al na te denken over de herfstvakantie! ik wil zo graag iemand regelen die dan met mij mee wil haha

ik heb het even gelezen, en het zou inderdaad kunnen…

Je kan het proberen maar ik zou proberen niet stapel verliefd op hem te worden en er niet te veel waarde aan te hechten wat hij zegt want jongens in animatie teams zijn meestal niet echt betrouwbaar. Maar wie weet is hij een uitzondering.

^ ja ik probeer inderdaad niet stapel verliefd te zijn, maar het is zo lastig. Ja daar ben ik dus bang voor terwijl ik eigenlijk wel zeker weet dat hij te vertrouwen is, maar ja je weet maar nooit. ik kan niet zien wat hij daar allemaal doet…

Mja, let maar op met die kerels van animatieteams hoor…

Wat Brod zegt. En na een paar maanden zal het wel minder zijn; je ziet hem toch niet.

+ je kent 'm enkele dagen…

Waarschijnlijk heeft ie nu weer een ander liefje. Als de een weg is, is er altijd weer een ander. Je kan 'm beter vergeten, je was er en het was heel leuk, laat het daarbij, het is sowieso heel moeilijk om een lange afstandsrelatie te hebben, laat staan met iemand die waarschijnlijk nog veel meer meisjes achter zich aan heeft.

Nou, ik heb een hele andere ervaring met “mijn” animatiejongen dan anderen hier.
Ik ben in april een week naar de Canarische eilanden geweest, en heb daar ook paar keer met een animator afgesproken. Hij is dan wel Nederlands, maar wel 27 (ik 19) en hij zit dus ook in het animatieteam. Nu hadden we wel gekust etc., maar we hebben contact gehouden via whatsapp en nu heb ik hem een paar weken terug weer bezocht en was helemaal geweldig. Nu ben ik ook niet dom, en weet ik dat heel veel animators elke week een nieuw meisje hebben. Maar wat ik tot nu toe van hem weet, s hij niet zo’n type. Als het enkel voor seks of weetikveelwat was, hadtie niet elke dag nog ge’appt namelijk. Maargoed, is wel een andere situatie natuurlijk.
Het kan dus opzich wel goed gaan. En ik ben heel goed in mensen “missen”.

^Probleem is gewoon dat het heel moeilijk te controleren is wat ze allemaal zo uitsteken en dat het voor hen heel gemakkelijk is om bepaalde dingen weg te steken. Natuurlijk heb je er de uitzonderingen in, maar ja. Ik sta er nogal sceptisch tegenover.