Onmogelijke crush

Hoi meiden!
Ik weet niet of er hier al een topic over bestaat, zo ja, mag je hier een slotje opzetten :slightly_smiling_face:
Maar ik ben vast niet de enige die een crush heeft op iemand die waarschijnlijk super ver woont, of je ziet hem bijna nooit, je weet zijn naam niet eens,…
Dus wou ik wetwn wat jullie zouden doen, want ik zit namelijk met dit probleem.
Ik zou het echtt super tof vinden zouden jullie je verhalen hier zetten :slightly_smiling_face:
Misschien kunnen we elkaar wel helpen :slightly_smiling_face:

Liefs

Nou ik heb altijd dat als ik een persoon een tijdje niet zie ga ik ze minder leuk vinden ook al app ik elke dag met ze ik ga iemand dan gewoon minder leuk vinden. Ik weet ook niet hoe dat kan maar dat gebeurt gewoon bij mij. Maarja ik weet niet of jij dat ook hebt zo ja zou ik niet aan een lange afstandsrelatie beginnen want dan werkt dat gewoon niet. Maar als jullie mekaar echt leuk vinden en het jullie lukt om lange tijden niet bij mekaar te zijn maar toch verliefd blijven zou ik het doen! Maar ik zou er eerst goed over nadenken.

maar hij nog niet mijn vriendje ( spijtig genoeg ) en ik zie hem maar amper en ik weet ook niet of hij mij leuk vind maar hebben jullie dat ook niet hoe meer je over hem praat, hoe leuker je hem vind?

Vroeger was ik een hele tijd verliefd op een jongen uit België die ik op vakantie had leren kennen, ik zelf woon in Nederland en het was best wel ver reizen tussen waar hij woonde en waar ik woonde.

Maar ik heb er verder niets mee gedaan btw.

ik denk dat hij niet zo verwoont hoor mar toch zeker 2u rijden gok ik. Maar als hij natuurlijk in antwerpen woont dan is da echt heel ver.

ja weer ik het is leuk om verliefd te zijn en ik hoef niet direct een relatie te hebben maar ik kijk wel naar andere jongens maar het probleem bij is dat ik die jongen niet mooi vind, de enige die ik mooi vind is hij :frowning_face:

Je zegt het zelf al: onmogelijk. Laat het dus los en kijk uit naar iemand die dichterbij woont.

niets is onmogelijk, ik moest roch een naam vinden voor de topic? :slightly_smiling_face: