Onmogelijk liefde

Hoi,

Mijn vriend en ik zijn al 2 maanden samen maar hebben echt veel problemen. Eerst was het zijn ex en nu maken we om kleine dingen ruzie. Elke keer is het bijna uit, maar we zien elkaar te graag waardoor het nooit uitgaat.

Nu vandaag zei ik dat hij moest komen achter zijn Ipad en dat ik hem ook wou komen brengen. Dit wou hij beidde niet. Geen probleem, tot ik zei dat ik met een vriend en vriendin de dag erachter wegging. Dit vond hij niet kunnen en ik zeg ja ik wil erover praten maar niet via telefoon. Maar hij wou niet komen dus moest ik het maar via telefoon doen.

Het kwam erop neer dat hij mij niet vertrouwde, dat ik ongelukkig zou zijn omdat ik altijd ruzie wou (wat bijna de enigste manier van aandacht krijgen is door hem). Ik weet nu eventjes niet hoe ik hem duidelijk moet maken dat hij moeite moet doen.

Veel liefs

Ik snap je verhaal niet helemaal. Maar dit lijkt me niet echt zoals een relatie zou moeten zijn? Ik zou gewoon een x naar hem toe gaan en alles uitpraten en duidelijkheid geven + vragen.

Praat met hem en zegt dat hij zich ook moeite moet doen. als hij het daar niet mee eens is zou ik het uitmaken( of uit laten gaan) als hij je echt leuk vindt zal hij zijn best doen jou terug te winnen!
xx

Dit is al duizend keer gebeurd, maar het helpt gewoon niet. Gewoon de spontane liefde is weg en ik moet trekken, sleuren en zagen voor iets gedaan te krijgen van hem.

als je dat na 2 maanden al hebt, kan je het beter gewoon uitmaken want dan werkt het gewoon blijkbaar niet (zoals je zelf al zegt, na 1000x werkt het nog niet).

beter jezelf de ellende besparen ookal is dat mss heel moelijk voor je, dan er later achter komen dat je het veel eerder had moeten doen

(klinkt mss hard, maar ik kan het even niet anders verwoorden)

Idd, als dit al na twee maanden is, werkt het gewoon niet.

Ik snap helemaal niks van dat stuk. Er zit geen enkele logica in?

Nu ik heb zijn Ipad, en hij moest hem terughebben. Dus ik zeg kom je hem halen of breng ik hem. Hij wou hem niet komen halen en hij wou ook niet dat ik hem kwam brengen.
Maar de dag ervoor, had ik tegen hem gezegd ja ik ga met een vriend en vriendin weg. Hij wou dit niet. En vandaag kwam hij daarop terug en begon hij kort te doen en te discussieren via telefoon. Ik zei dat ik niet via de telefoon wou discussieren, dat hij het maar later moest zeggen face to face.

Oke als hij zijn Ipad niet wou komen ophalen en ook niet wou dat jij hem bracht, wat is dan het probleem? dat heeft die maar lekker geen Ipad ff, zijn keuze.

En waarom zou jij niet mogen afspreken met een vriend en vriendin? Ik zou daar gewoon niet over in discussie gaan, als jij dat wilt mag dat. Daar heeft hij toch niks over te zeggen.