Onmerkbaar orgasme?

Ik ben nu al een tijdje met mijn vriend bezig. Ik ben nog maagd, hij heeft voor mij al een andere vriendin gehad waarmee hij seks heeft gehad. Hij heeft me al een aantal keer gevingerd en ik hem afgetrokken, maar allebei niet klaargekomen.

Nu ging hij me laatst voor het eerst oraal bevredigen, om het even netjes te zeggen haha. Hierdoor kwam ik, in combinatie met zijn vingers, wel klaar. Hij had het alleen niet door dus bleef doorgaan. Op een gegeven moment vroeg hij “ben ik er nou nog niet” dus ik vertelde maar dat hij er al was geweest.

Ik was dus, voor hem niet merkbaar, klaargekomen. Mijn ademhaling wordt niet heel veel zwaarder en ik kreun niet, dus ik snap best dat hij het niet gemerkt heeft. Alleen voor een volgende keer is het wel fijn als hij het wel merkt, omdat dit achteraf redelijk awkward was. Ik heb alleen niet het idee dat ik kreunen of zwaarder ademen oid op kan wekken, omdat het voor mij dan niet meer natuurlijk voelt. Maar om nou tegen hem te zeggen terwijl hij nog met zn hoofd daar beneden is dat ik mn orgasme heb gehad vind ik ook zo wat.

Wat kan ik het beste doen?

Gewoon zeggen? Het is je vriend
Ik hield altijd mijn hand op mijn vriend zijn arm en zetten lichtjes mijn nagels in zijn arm als het zo ver was

Bij mij is het duidelijk te horen en te voelen als ik ergens mijn nagels in kan zetten :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar inderdaad iets als even in z’n arm knijpen of zo. Of hem gewoon verder laten doen natuurlijk, niks mis mee om twee keer klaar te komen :wink:

Hoezo zegt hij, ben ik er nu nog niet? Jij bent er nog niet, niet hij.

Ik weet niet of hij het precies zo zei hoor haha maar je hebt inderdaad een punt

Ik merk het bij mijn vriend eigenlijk nooit…Sommige mensen maken nu eenmaal geen speciale geluidjes of bewegingen. Beetje lastig, maar misschien kan je gewoon eventjes zijn hoofd aanraken om aan te geven dat hij mag stoppen?

Mijn vriend houd tijdens oraal mijn handen altijd vast… dat is ook heel fijn omdat ik dan in zijn handen kan knijpen (niet te hard hoor) als ik klaarkom. Ik maak ook weinig geluid. En als hij zijn vingers gebruikt houden we altijd 1 hand vast.