Onm

Onm begint binnenkort weer !
Zoooveel zin in, ik volg het altijd.
Maar nu weet ik niet precies wanneer het begint.
Op de site van bnn staat dat het 31 augustus weer begint en net komt er een reclame op tv dat het volgende week maandag alweer begint?
Weet iemand wanneer het begint??

31 augustus nieuwe aflevering, daarvoor komen herhalingen :wink:

oooh op die manier.
volg jij het ook dan ?

jaaaaa :grinning:

Oke dan maak ik er bij deze het topic van waar over onm gesproken word :grinning:

Denk je dat Junior het overleefd??

Denk het wel, heb nog nergens gelezen dat ie uit de serie is :stuck_out_tongue: wat denk jij?

ps. dit staat op www.onm.tv :wink:
Vanaf maandag 17 augustus kun je weer elke werkdag naar ONM kijken. BNN herhaalt vanaf dan namelijk de laatste twee weken van het vorige seizoen. Zo kun je je dus langzaam weer even verdiepen in het verhaal voordat je ziet hoe het verder gaat met Junior, Maus, Maarten, Tess, Malú en al die andere ONM-ers.

Vanaf maandag 31 augustus zie je bij BNN op Nederland 3 om 19.00 uur het nieuwe seizoen van ONM. Mis het niet!!!

Ik heb het ook nog nergens gevonden nee.
Ik vind het wel bale dat ze precies op dat moment stopte.
Ik wist helemaal niet dat dit de laatste aflevering van het seizoen was, maar je had wel gelijk door bij het einde dat dat zo was.
Ik hoop dat hij er niet uit is, ik vond hem altijd wel gaaf.

up

uppp

Is hier verder niemand die onm kijkt ?!

Ja hier meldt zich de volgende trouwe ONM-er!
Ik vind het ook wel spannend dat van Maus en Roy die haar stalkt enzo!
En was er in de laatste aflevering nou ineens iets tussen Tess & Maarten?
Dat mag echt niet van mij hoor, ik wil Sanne & Maarten dat die bij elkaar blijven (:

Ben ook erg benieuwd wat er met Maus gaat gebeuren.
Aan het einde was ze net ontsnapt en het laatste wat ik van Roy had gezien was dattie wegrende.
Tess is hardstikke jaloers en krijgt weer gevoelens voor Maarten.
Ik wil ook dat ze samen blijven, maar ik denk dat het wel uitgaat omdat Maarten met Tess gezoend heeft en Sanne en Maarten best vaak ruzie/meningsverschillen hebben.

Denk ik ook!
maar ik vind maarten met sanne veeel leuker ! alleen hebben ze idd vaak ruzie >.<

Sanne is ook gewoon veel leuker :grinning:
Gaan jullie maandag weer kijken of pas vanaf 30 augustus?

ik kijk 't soms><

voortaan altijd kijken dan (A)

Maandag, natuurlijk ! :grinning:

Ik keek het vroeger altijd, volgens mij waren er toen mensen genaamd Aïsha, Bento, Victor en Renée. Toen mocht ik ineens niet meer kijken van mijn moeder. :drama:

Ö waarom niet ?

jeeej eindelijk

vind ik leeeuk

denk niet dat junior dood is,
ben benieuwd wat er met tess gebeurd!