Online zanglessen

wie kent iemand of wie geeft het zelf, : online zanglessen.
Ik hou heel erg van zingen, het is mijn passie ik wil er later iets in gaan doen.
maar heb nu eerst hulp hnodig en leer het liever zo dan recht tegenover iemand te staan.
ik hoop dat iemand er iets mee wil doen voor mij
dankje wel alvast !

of als iemand iets met mijn zang kan zou ik dat graag horen als jullie mij meer intresse kunnen geven mogen jullie contact opnemen en krijgen jullie nummers van mij te horen.

Groetjes
xxxx

Je kunt toch echt beter gewone zanglessen nemen. Een virtuele leraar kan niet zien of jij je buikspanningen wel goed hebt enzo. En zangles is soms nogal lastig en dan moet je veel vragen stellen, dus ik denk eerlijk gezegd niet dat dit zo werkt. :blush:

edit: En als je graag wilt zingen, zul je ook moeten leren zingen voor iemand. Maak dan een begin met een zangleraar/lerares. Een zanglerares is dan wel het minst enge :wink: geloof me.

ik zat op zangles dus ik weet hoe het moet met mijn lichaam :slightly_smiling_face:! :stuck_out_tongue:

hmm op google had ik zo’n site gevonden.
moet je even zanglessen intypen en dan aan de rechterkant.

Oké :wink: nouja je moet het zelf weten. toch lijkt het me niet zo slim. maar wie ben ik :wink:

succes ermee iig.

www.leerzingen.nl

dat is een site van iemand die online zanglessen aanbied. Ik ga liever naar mijn gewone zanglerares, iemand online kan namelijk je ademhalingstechnieken niet zien en horen.

Wat je kunt doen is, filmpjes op youtube zetten, en dan kijken naar de reacties van iedereen, dan weet je wat iedereen van je stem vind. Zet er bijvoorbeeld bij dat je graag wil weten waar je aan kan werken. Dan zetten ze er wel een reactie bij, en kan je eraan werken.
:flushed:

Het is maar een klein ideetje.

xxx

Wordt het geluid van je stem niet vervormd als je dat online doet ? is toch ook als je iets op neemt met je telefoon dan hoort het zich heel anders aan, en denk je niet dat daardoor miscommunicatie ontstaat ?

Ik geef sinds kort ook online zangles met een gratis introductie van 15 minuten via Skype.
Ik geef ook gewoon les in mijn studio maar als dat te ver is en je toch graag een keer een zangles wilt uitproberen kan dat dus online.

Op mijn website Studio Nikita Lumet kun je je aanmelden of gewoon bellen naar de gebruikersnaam “xsnienke” op Skype!

Als je al zangles hebt gehad, waarom wil je het dan niet leren door recht tegenover iemand te staan?