online wedstrijd. hoe krijg ik stemmen?

Hee meiden!

Ik doe mee met zo’n online wedstrijd, waarbij je veel stemmen moet hebben. Ik moet er nog zo’n 200, en al m’n vrienden zijn op!

Ik kan in real-life geen links uitdelen, want die zijn te ingewikkeld. Hebben jullie leuke ideeën voor acties o.i.d.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

lieefs :heart:

Ik heb m’n link hier niet neergezet, dus ik ben niet in overtreding toch? Ik vraag alleen of jullie stemmen-wervende-ideeën hebben! (:

niemand? ):

Op Facebook, twitter en Hyves de link versturen. Misschien ook nog via de mail. Verder geen idee!

Uhm echt geen idee, maar als je de link stuurt wil ik wel op je stemmen :slightly_smiling_face:

Je kan wel zo een TinyURL maken toch? En die dan ronddelen in real life… (hoewel ik denk dat dat weinig uithaalt :stuck_out_tongue:)

up, nog meer ideeën?
ik heb facebook & hyves al volgespamt, haha.
heb niet zo veel vrienden, voeg niet zo veel ‘halfbekende’ toe :wink:

Wauw, goed idee Vlientje, wist niet eens dat het bestond, haha!

Zet je link hier wel neer, ik wil ook wel stemmen hoor! Dan kun je hem daarna weer weghalen.

En je kan de link in je signature zetten.

Maar dat mag niet, dan wordt het topic verwijderd :wink:
Ik zet hem in m’n signature, goed idee!

Iemand nog ideetjes? (A)

o.o daar heb ik al op je foto gestemd, :'3
Hmm in je msn/skype/hyves/twitter/facebook enalles zetten.

Ik heb ook gestemd ^^

zoals hierboven ook al gezegd is, overal de link plaatsen…
je kan ook een hyves aanmaken waar je wel vreemden toevoegd ofzo, of via je eigen hyves naar wat vreemden sturen en vragen of ze op je willen stemmen xd

ik heb ook gelijk even gestemd! :slightly_smiling_face:

Ik heb ook gestemd :wink: Je kan ook aan je vrienden/kennissen vragen of ze hun eigen vrienden/kennissen kunnen vragen om te stemmen? Kleine moeite is het sowieso.

Hahaha @Adalia, ja dankzij Vlientje kan ik dat nu wel vragen (A)
@playborstel ohja, dat kan ook nog, wel vervelend voor die mensen, maarja, haha!

Bedankt allemaal :heart:

je stuurt een mail naar al je vrienden, en dan zeg je erin: stuur dit door naar al je vrienden! je kan ook een leuk postertje maken en die aan de deur hangen. de mensen die dan bij je aan de deur komen zien dan gelijk die poster! breng desnoods briefjes rond in je wijk!

Ik heb ook gestemd!

huh ik had hier gerageerd toch?
of heb jij 2 topics ofzo?

Haha, die is verwijderd, omdat er een link in stond, haha.

@lollipop goed idee dankjewel!