Online webshop

Yo,
Ik wil graag zelf een online webshop beginnen,
alleen het hoeft van mij niet heel groot allemaal,
het liefst ook nog gratis.
er zijn dan wel heel veel sites dat je gratis een webshop van maken, alleen voor het verzenden enzo betaal je dan wel. Verzenden wil ik trouwens ook zelf doen, maar ik weer nog niet hoe…
( ik ben trouwens van plan om al de kleding die ik er op ga zetten zelf te maken, vandaar dat het niet heel groot hoeft…)
Misschien tips hoe ik dit het beste kan doen? ook met dat verzenden enzo…
dankjullieweel

Ik verplaats dit naar Media, Film & Muziek.

Sowieso eerst goed inlezen over KVK enzovoort.
En dan kun je een gratis domein aanvragen bij bijvoorbeeld wordpress.
Voor het verzenden zou ik als ik jou was van die bubbelenveloppen halen bij bijvoorbeeld de Action.

Voor verzenden betaal je altijd. Komt omdat dit niets met je shop te maken heeft, maar alles met PostNL.
Je kunt bijv. op je site zetten dat de verzendkosten altijd 4.50 bedragen, ofzoiets.

Sowieso heb je een Kvk en BTW nummer nodig aan te vragen bij de Kamer van Koophandel. Je moet je gewoon even verdiepen in wat jij precies wenst want met een gratis website moet je rekening houden met het uiterlijk gratis betekend ook beperkt. het is niet allemaal even mooi.

Als je een website wil met zo een link: www.naamvanjoushop.nl dan moet je wel betalen. maar je hebt websites waar je een account in kan maken maar dan is het bijvoorbeeld www.mijnwebwinkel.nl/naamvanjewebsite

En wat belangrijk is voor jezelf: maak een bedrijfsplan!!! Noteer alles wat je wil, nodig hebt en niet wil hebben. Je moet een duidelijk plan hebben.