Online Webshop

Ik kon hier geen topic over vinden (als er niks is kan ik dit ook wel het algemene topic maken…)

Maar ik wil dus een webshop openen, heb me aangemeld bij Etsy. Maar nu blijkt dat je per artiekel en verkocht ding moet betalen, en ik wil het dus helemaal gratis. Dan bedoel ik ook echt een webshop dat het (bijna) helemaal van mij is. Niet zo iets als marktplaats dus.
Weet iemand een goede site hier voor?

Een eigen webshop openen is niet zo simpel… Je kan je bijvoorbeeld aanmelden bij mijnwebwinkel.nl maar, je hebt hiervoor ook een KvK voor nodig. Je hebt dan een jaar abonnement en betaald een vast bedrag per maand. Maar je moet ook denken aan de belastingdienst, zoals btw afdragen etc. Je kan wel een proef abonnement nemen bij mijnwebwinkel, maar dan kan je niet echt iets met betalingen doen. Dat zou je dan via de mail moeten regelen.

edit: maar niet veel klanten kopen zomaar iets bij een onbekende webwinkel zonder professionele betalingsmanieren…

Nee, inderdaad. en wat dat betreft is Etsy dan wel een goede optie, want Etsy staat goed aangeschreven natuurlijk.

Ik heb wel ervaring met een blog, dus het principe ken ik wel