Hoi allemaal,
Ik heb op dit moment niet echt vrienden in het echte leven. Ik ben verder ook niet iemand die van feestjes en drukte houdt, dus ik vind het heel moeilijk om te bedenken hoe ik in mijn omgeving vrienden kan maken. Gelukkig bestaat tegenwoordig internet! Ik heb echter geen flauw idee hoe ik online vrienden kan maken. Ik heb wel vrienden die ik via de app HelloTalk heb leren kennen, maar dat is een app om elkaar een taal te leren en die vrienden wonen dan ook aan de andere kant van de wereld. Ik zou het dus leuk vinden om mensen in Nederland te ontmoeten online, zodat ik misschien ook eens zou kunnen afspreken, maar ik weet totaal niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik heb al een aantal apps en websites uitgeprobeerd die erop gericht zijn om vrienden te maken, maar dit werkte helemaal niet voor mij. Kent iemand wellicht een app of website waarmee je makkelijk vrienden kunt maken? Ik bedoel dan vooral apps en websites die niet alleen daarop gericht zijn, maar bijvoorbeeld ook een doel hebben (zoals HelloTalk om elkaars talen te leren). Ik weet ook dat veel mensen elkaar ontmoeten via een game, maar ik ken niet zoveel games hiervoor helaas…