Online tv-shows/series

heee!

weet iemand nog een leuke show of serie die ik kan kijken?
ik heb dr echt al heel veel gezien zoals alle afleveringen van GG, Glee, taking the stage, my life as liz, jersey shore, teen mom, life of ryan
dus weet iemand nog een leuke die ik kan volgen?

Liefs

Wij weten niet wat je leuk vind he, maar ehm ik heb de laatste tijd ook wel eens Zack&Cody the Suite life on Deck gekeken (haha)

Ik volg alleen The Vampire Diaries en Pretty Little Liars, is wel nice.

ik vind alles leuk haha, ik kijk ook zac & cody als het op tv komt, maar heb al die afleveringen al 100 keer gezien :dp

the vampire diaries! dat vind ik wel een goede, heb ik al wel veel over gelezen, eens kijken of dat wat is :slightly_smiling_face: danku

vampire diaries
pretty little liars
the big bang theory
dexter
two and a half man
house
one tree hill

wow ik volg veel series online
ik hoop dat je hier iets aan hebt ^^

haha ik volg dr ook veel hoor!
maar glee en GG zijn toch wel favoriet (L)
maar nu is het vakantie en heb ik alles al gezien
en verveel ik me rot, dus tijd voor een nieuwe show
thanks for all the ideas

RJ Berger & Skins :'3

Glee is inderdaad geweldig. ik voel me echt leeg omdat t deze week niet kwam haha.

asjeblieft :slightly_smiling_face:

jaa echt hea, had me dr helemaal op verheugd, dacht ik: ik ga hem een keertje 's nachts om 12 uur kijken als hij wordt gepost want het is toch vakantie maar nee hoor, kwam ie niet…

vampire diaries (:
moonlight!

en zelf ben ik helemaal verslaafd aan my so-called life
moet je wel echt via youtube kijken want staat nergens goed op een site verder, omdat de serie al wat ouder is

wat ik trouwens ben vergeten is
modern family

zo’n hi-la-ri-sche serie!

ik heb de eerste aflevering gekeken van vampire diaries, hij was leuk :slightly_smiling_face:
jullie hebben me weer aan een verslaving geholpen haha

modern family, zie je daarvan steeds die reclame op tv?

ik volg nu pretty little liars via internet! vind het echt een leuke serie

Eerder genoemde series en True Blood natuurlijk (=

Nevermind the buzzcocks is ook leuk, maar dat is niet echt een serie meer een quiz maar hilarisch vind ik zelf x’D

desperate housewives vind ik ook altijd leuk :grinning:
en true blood heb ik ook nog. voor de rest wel een beetje het zelfde wat hier wordt gezegd.

Ik was pretty little liars aan het kijken, maar vanaf episode 11 kan ik geen afleveringen meer vinden. Weet iemand waar je ze wel kan zien?
En ik kijk desperate housewives, gossip girl, one tree hill en heroes ook online.

Ja dat kan, op net 5 :slightly_smiling_face: maar aangezien ik op dinsdagavond nooit thuis ben kan ik het niet kijken. Dan maar online : D!

In Januari beginnen ze pas weer, er zijn er dus niet meer dan 10 :stuck_out_tongue:

the hills
the mentalist
two half man
Gossip girl