Online Tijdschrift

Hoi!
Samen met een vriendin ben ik een online tijdschrift begonnen, genaamd ‘Key Magazine’!
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en sta open voor alle tips en (positieve) kritiek!

http://key-magazine.zikle.nl/

Het ziet er goed uit. Alleen wat ik nog mis: inhoudsopgave, paginanummers. Daarnaast vind ik de voorkant niet echt af. Je kan zoveel meer uit een voorkant halen, dus doe er wat mee zou ik zeggen :slightly_smiling_face:. Af en toe vind ik de plaatjes ook erg rommelig neergezet wat erg storend kan zijn als je aan het lezen ben. Maar je gaat de goede kant op, veel succes ermee =D

Dankjewel voor je reactie! Ja, de voorkant, i know… dat is per ongeluk de verkeerde. Een vriendin moet nog even de goede sturen.

Leuk!

ik sluit me aan bij MISSSECRETx (:

Wel leuk hoor! Er missen inderdaad nog wel dingen. De plaatjes vind ik ook niet mooi neergezet, misschien zou je ze wat leuken kunnen croppen. I vin dhet nu een beetje een knutselboek, niet echt een tijdschrift, sorry. :blush:

Erg leuk!

Vind ik leuk maar beetje ééntonig…
Maar straf werk!

Leuk hoor !

Nice! Heel leuk gedaan! Ik vind de voorkant alleen een beetje saai ( niet dat ik het beter kan X) )

Saai.
De naam van het tijdschrift vind ik ook niets.

werk aan je vormgeving, want die is bagger

Saai, de voorkant is niet mooi. En ik denk niet echt dat mensen heel benieuwd zijn naar jullie dromen of zoiets…
En sommige zinnen kloppen niet helemaal.

opzich wel leuk

Hij is nog niet egt helemaal af maar wel Creatief hoor je kan er nog veel aan doen su6 veder

“Sorry, but you’ve visited too many pages in the past 60 seconds.”

wut?

he, ik wilde abonnee worden, maar hij kent het adres key-magazine@hotmail.com helemaal niet! Ik krijg een berichtje dat hij hem niet kan versturen!

Is wel leuk, maar ik vind de lay-out niet echt ideaal.
Bij de inleiding spring je ook over van jezelf (‘we’), naar een derde persoon (‘Mirthe’): dat stoort mij.

Ik mis het eindresultaat bij de krullen en sommige teksten zijn erg lastig te lezen

Niet echt leuke schrijfstijl.