Online te bestellen?

Haaij

Weet iemand waar je online maga’s/ Anime’s kan bestellen ? Het liefst in Nederland want het is voor een vriendin die over een week jarig is. Ze zoekt Pandora Hearts :stuck_out_tongue:

Niemand???

Je kunt Archonia proberen, maar ik zag dat ze niet alle Pandora Hearts producten op voorraad hebben dus het is afhankelijk van waar je naar op zoek bent of je wat aan deze site hebt. Anders is Amazon zou je ook nog kunnen proberen.

Overigens kun je Pandora Hearts ook online lezen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk om cadeau te geven :stuck_out_tongue:

Okeee, bedankt! weet je misschien ook of die site betrouwbaar is? Of wat de levertijd is ? :stuck_out_tongue:

Archonia is wel betrouwbaar ja. Ik heb daar al vaker dingen besteld zonder problemen :slightly_smiling_face:. De levertijd is afhankelijk van wat je besteld en staat bij elk product vermeld. Soms een paar dagen, soms enkele weken.

mischien kan je via aniway.nl kijken op het forum =] is de grootste anime site met magazine, dus denk dat ze je daar beter kunnen helpen… [ik ben alleen van de anime dus met manga kan ik niet helpen xD]

Okee, dankjullie wel.
@Yisha ik wil zeg maar een pandora hearts bestellen van 6,77 zag ik op doe site, maar aangezien aanstaande woensdag mijn vriendin jarig is zal ik hem denk ik niet optijd krijgen?
@Katariina Okeee, dankje!!