Online tassen

Volgend jaar ga ik naar de 1e en ik ga er echt alles aan doen om niet standaard over te komen en mijn eigen stijl te creëren!
Ik ben nu nog een beetje van het voorzichtige, maar ik wil volgend jaar gewoon meer knallen zeg maar. Nu is het allemaal wat lief en romantisch.

Een tas maakt de outfit leuk vind ik altijd, bijvoorbeeld op een blog van een meisje hier op GS (had ze ook in het outfit-topic geplaatst): rustige kleuren (beige enzo) en dan zo’n felle tas erbij.
Maar ik wil er graag 2 of 3, en om nou per tas boven de 50 euro te betalen… weet iemand waar je goedkope en leuke tassen kunt krijgen?

Ik denk dat je je eerder zorgen moet maken over hoe sterk de tas is.

Dus: Investeer in 1 tas, maar dan een hele goede, die sterk is en lang meegaat. En ik zou overigens ook niet voor elke outfit een tas kopen, lijkt me een beetje teveel van het goede?

Ik krijg ook 1 hele stevige van mijn ouders.
En ik wil gewoon nog wat leuke erbij hebben, voor gewone daagjes of in de stad ofzo. :grinning:

Hm, kleine winkeltjes in de winkelstraten. Bij ons is er een -onbekend- winkeltje
in de winkelstraat & die tassen kosten allemaal rond de 20 euro (:

Rugzak?

Die dingen werken bij mij niet, ze glijden altijd van mijn rug af of ik vind ze niet lekker zitten en hang ze dan over één schouder.

Je kan op ebay en asos kijken, maar bij ebay is de kwaliteit soms iets minder bij tassen zegmaar.

In iedergeval Ydeltuyt heeft wel leuke tassen voor een goede prijs.

http://www.ydeltuyt.nl/We…0938/Bags-and-purses.html

http://www.riverisland.co…2&includerelatedcontent=0 ?

Nee, da’s leuk :astonished:
Oke ik heb mokerveel tassen, maar die zijn echt niet per stuk 50 euro!
Ik heb maar 2 dure tassen 1tje van LV en een Guess! en binnenkort een furla candy, de rest is echt gemiddeld per stuk rond de 7 euro, dus dat vind ik goed en ik draag naar school gewoon normale leuke tassen, ik hou niet van die specifieke schooltassen lalalal!!!
Maar je kan Invito altijd wel even ingaan? rond de 40 euro? primark, maar de stevigheid van daar weet ik niet, of die wel je boeken kunnen houden (myne wel:P) en h&m heeft soms leuke … newlook?