Online (sms) crush

Ik heb een jongen via via online leren kennen. Ik ken hem al langer dan een jaar en we gaan binnenkort ook een keer afspreken enzo.
We zien elkaar tot nu toe wel heel erg zitten en willen elkaar dus beter leren kennen.

We w’appen vaak, maar ik durf nu dus geen berichtje te sturen omdat ik bang ben dat ik stalkerig over kom… Hij begint de laatste tijd zelf geen gesprek, maar reageert wel heel erg lief enzo als het gesprek eenmaal op gang is. Het is wel zo dat hij het druk heeft met werk, draaien en leren voor het examen…

Hoe vaak, wanneer, om welke reden en wat moet/mag ik hem smsen? Ik denk continu aan hem en wil hem de heeeele dag spreken. We hebben elkaar nog nooit in het echt gezien, dus misschien is het beter om wat rustiger aan te doen?

Hoe gaan jullie ermee om wanneer je iemand leuk vind die je online hebt leren kennen en je hebt hem nog nooit in het echt gezien?

Ik denk dat hij het juist ook leuk vindt om van jou eens wat te horen. Als hij een proefwerk heeft gehad of moet leren kun je vragen of hij het al snapt of hoe het is gegaan?
Ik snap dat je het niet zo leuk vindt om met een hoi te beginnen, vindt ik ook altijd een beetje standaard, maar je kunt wel een vraag aanhem stellen uit belangstelling?

en ik heb btw nog nooit iemand echt online leren kennen (:

Hmm, thanks! ik help hem nu met stemmen krijgen voor een DJ contest, dus ben weer in gesprek :stuck_out_tongue: haha

gewoon praten als jij dat wil

Ik zou net hetzelfde zeggen als Adventural… Wees wel altijd voorzichtig met mensen online leren kennen… En ja ik heb ooit iemand leren kennen via internet, hadden ook afgesproken, en daar is een relatie van 2 jaar uitgegroeid …Veel succes!

Ow wat leuk! haha

daarin tegen kan het soms ook echt verkeerd gaan.
ik had een jongen leren kennen via internet. half jaar iets mee gehad. toen heeft ie het heel bot uitgemaakt en mij nooit verteld waarom.
en ja, ik dat het zo is gegaan omdat ik toch te ver weg woon en hij me toch nooit mer zomaar ergens tegen zal komen.
als je ver van elkaar woont gaat zoiets veel makkelijk.

Woont hij eigenlijk ver weg van je?
En ik denk niet dat je reacties nodig hebt van dat je moet voorzichtig zijn met mensen die je via internet ontmoet, als je die al langer dan een jaar kent is het heus niet gevaarlijk ofzo :’)

Ik zou eens wachten tot hij een gesprek begint, en als dat langer dan 3 dagen niet is, kan je zelf iets sturen. Als hij het druk heeft is het indd niet goed om hem heel de tijd berichtjes te sturen. Omdat je hem enkel kent via internet is het wel de enige manier om contact met hem te hebben natuurlijk…

Een meisje dat ik ken heeft een tijdje geleden een jongen via internet leren kennen. Ze msn’de supervaak, echt uren per dag, en na een paar maanden heeft ze er dan mee afgesproken, en ze zei dat het echt geweldig was. Ze zijn nu denk ik al bijna een jaar samen. Ze was ook al op hem verliefd terwijl ze hem nog nooit heeft gezien, dus dat is eigenlijk perfect mogelijk.

Hoe ver weg het precies is, echt geen idee… Maar ik denk dat het iets minder dan een uurtje fietsen is, dus best dichtbij. Een aantal mensen uit mijn klas die kennen hem ook en ze zeggen allemaal dat het een goede jongen is, dus ik heb er ook wel een goed gevoel bij.

Ik denk inderdaad dat het wel geen goed idee is om eens te wachten tot hij een gesprek begint, meestal komt dat (voor mij dan) echt uit het niets, als hij echt iets te zeggen heeft, bedoel als hij aan me denkt zegmaar. haha…

Eens kijken wat er dan gebeurd!