Online Middelbare school

Hallo!
Ik wilde iets vragen misschien weet iemand hier iets van af. Ik ben eigenlijk dus benieuwd of ik online middelbare school kon volgen. Ik weet dat het in Amerika heel populair is. Maar ik weet niet, of dat uberhaupt wel legaal is. De redenen waarom ik graag een online scholing wil volgen is omdat ik het met sommige dingen op school niet mee eens ben. Ik heb zelf heel vaak migraine, met het maken van toetsen etcetera is dit gewoon zó kut. Ik ben altijd het buitenbeentje op school omdat ik een beetje een Indie/Tumblr stijl heb. Tussen VWO kinderen is dit niet echt bepaald handig. Allemaal van die brave kinderen. Niet dat dat niet goed is. Maar daarom is het thuis gewoon veel fijner. Heeft iemand misschien enige tips/ ideeen?

Ik snap dat je een buitenbeentje kan zijn, maar wat is er precies ‘anders’ aan het hebben van een tumblr/indie stijl hebben (wat dat ook mag zijn)?

En ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan hooguit vavo gaan doen. Je zal toch echt naar een plaats moeten gaan buiten je huis. Migraine zal waarschijnlijk ook geen goede reden zijn om op een andere manier onderwijs te volgen. Sorry, ik vond school ook ontzettend kut maar dat je ‘anders’ zegt te zijn is geen reden om geen regulier onderwijs te volgen.

Nee.

http://www.thuisonderwijs.com/redenen.html

In welke klas zit je?

Ik denk niet dat het verstandig is je sociale leven (want daar draagt school heel erg in mee) af te sluiten door middel van online school. Vooral voor de redenen die je noemt.

Je zal toch moeten leren om een plek te vinden in de maatschappij. En dat vwo kinders allemaal braaf zijn is ook een beetje een vooroordeel, misschien moet je je wat meer onder ze mengen

Migraine is vervelend maar later zul je ook toch moeten werken

VWO-kinderen zijn heus niet allemaal braaf, haha

tumblr heeft zo veel verschillende hoeken dat ik geen flauwbenul heb wat jij met tumblr style wilt zeggen :’).

Maar er zijn vast wel meer mensen met een beetje jouw stijl alleen kan je dat niet bij iedereen meteen zien. Bij jou misschien ook wel niet.

Ik denk niet dat een online school een goeie oplossing is en ik weet ookniet hoe het zit met de overheid en all maar volgens mij is het best lastig om onder school uit te komen.

Naja doe je best dan is het in een paar jaar over en bij colleges bepaal je zelf of je wel gaat of ze online kijkt :‘D (als ze zijn opgenomen…:’))