Online make-up kopen

Mij lijkt het leuk om een webshop te gaan beginnen met make-up of make-upmaterialen! Wat lijkt jullie nu leuk om nog op internet te kunnen kopen? Het kunnen make-up merken zijn maar ook combinaties. Ook andere dingen en tips zijn altijd welkom (:
x

aparte dingen die je niet zomaar even bij de drogist om de hoek kunt kopen.

MAC producten.

Denk aan:
wet 'n wild
nyx
LA colors

en bijv. wat onbekende merken

maar hoe wil je dat gaan doen dan? draai je toch alleen maar verlies mee?

ik weet het ook nog niet precies, het is nog maar een idee :wink:

dan doe je de inkoopprijs + verzendkosten + aantal euro winst = verkoopprijs :woman_student:

maar, ik weet niet waar je zomaar als particulier goedkoop mac vandaan wilt krijgen xD en als het 10 euro duurder is dan bij een andere site, haal je het toch van die andere site? Niet dat ik je idee de grond in wil boren ofzo! Maar het zou vervelend zijn als je straks alleen maar minder geld hebt dan in het begin xD

Ja zeker mac maar dan wel goedkoper want amerikaanse sites hebben dat ook zeg maar haha

en is het ook een leuk idee om zelf sets van make-up te maken? voor blauwe ogen, mensen met lichte huid, donkere huid, voor een feestje en dan met uitleg hoe je het op moet doen?

Ja, zeker leuk! Want dan kopen mensen het denk ik van jou site, omdat je dat ergens anders niet hebt.

Note me als je winkel klaar is :wink:

& nog een leuke naam? :slightly_smiling_face:

Nu noem je merken op die allemaal bij boozyshop te koop zijn en denk niet dat klanten van daar gaan switchen dan naar haar webshop. Aangezien zij zich nog moet bewijzen met service & betrouwbaarheid enzo.
& volgens mij is het in nederland verboden om mac online te verkopen.

Waarom zou dat zo zijn o.0?

omdat het een gedeponeerd merk is & je niet zomaar eventjes op eigen houtje die producten mag doorverkopen.