Online kopen?

hoi :heart:,
Ik had even een vraagje over online kleren kopen… Uhm ik zelf koop nooit dingen op het Internet maar soms zie ik echt dingen en denk ik van OMG. Dus ik wil het opzich wel proberen maar moet ik dan ook mijn bankrekening nummer geven? Want dan mag ik echt niet doen van me ouders haha :stuck_out_tongue: Wat zijn btw de sites die wel gwn goed werken/leveren? Asos volgens mij?

Hey,
Ja je moet bij de meeste sites wel je bankrekening nummer geven. Maar volgens mij zijn er nog meer manieren.
Ikzelf gebruik altijd wel een bankrekening nummer.

Ja ik vind zelf H&M ook goed leveren en nog wel meer sites :grinning:

xx

meestal kan je via Ideal betalen. Dan betaal je dus via de website van je eigen bank, dat is normaal gesproken een veilige manier van betalen.

Als je dingen via internet koopt gaat zowat alles via iDeal, PayPal of creditcard en er zijn enkele bij die ook acceptgiro doen. Hierbij moet je overal je banknummer invullen/gebruiken.

Acceptgiro is toch gwn zo’n brief die je dan thuiskrijgt?

Ja, maar daar moet je wel je bankrekening voor invullen.

Maar dan kunnen ze toch al mijn geld jatten? :stuck_out_tongue:

^ Nee :’)

Hoezo niet dan haha? Als ik mijn rekeningnummer geven kunnen ze toch bij al mijn geld?

Tuurlijk niet. Je geeft toestemming voor een bepaald bedrag van je bankrekening en jouw bank zorgt ervoor, nadat je toestemming hebt gegeven, dat de winkel alleen dat bedrag mag hebben.