Online kleding ontwerpen!

hee,
Weten jullie een site waar je online kleding kan ontwerpen??

Kusjess :kissing:

Lijkt me een leuk idee! Ik weet er alleen zelf geen… :stuck_out_tongue:
Kom maar op met de sites!

wow!! dat wil ik ook wel doen,weet helaas geen site :s

jah dat lijk me echt leuk ma ik weet zelf geen site sorry

als er zoon site is wil ik die ook weten

Het zou fijn zijn als daar iets voor bestond, maar ik heb geen idee…

Ik weet er geen maar ik zou er wel een willen :slightly_smiling_face:

ik kan niet zoveel vinden via google…

Bestaat dat dan? Volgens mij niet hoor :stuck_out_tongue:
Dat zou het wel erg makkelijk maken.
Misschien dat er programma’s bestaan die je kan kopen of downloaden?
Painter, SketchBook of paint shop pro ofzo.
Maar dan moet je dus wel goed op de computer kunnen werken.

Heb wat gevonden op google:

http://www.comcol.nl/detail/simctn01.htm

Hahaha ja dat lijkt me wel leuk XD

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

op www.geekdechique.nl is sinds kort een nieuwe ontwerp wedstrijd! als je een leuk en origineel idee hebt kan je die insturen, en als je ontwerp wordt uitgekozen wordt deze gedrukt en opgenomen in de collectie :grinning: super tof dus, doen!

www.spreadshirt.nl

op www.frenzoo.com kan je je eigen kerst outfit ontwerpen. jurkjes, shirts, broeken, schoenen en zelfs make-up en hair styles… hoeft natuurlijk geen kerst te zijn… mag ook gewoon strand of zomers :grinning_face_with_smiling_eyes:

www.looklet.com is ook heel leuk je kun je kleren daarniet zelf ontwerpen maar wel de modellen aan kleden

er bestaat wel een site voor, maar dan moet je eerst downloaden. ik heb echt geen idee hoe die site heet, ik heb vier jaar geleden iets gedownload dus dat is al best wel weer lang geleden… de site ging als volgt; je moet zelf een model samenstellen (dus zelf lengte, gewicht, huidskleur, gezicht, kapsel, cupmaat en gespierd kiezen), nadat je dat hebt gedaan moest je naar stap 2 om vervolgens de kleding te ontwerpen die bij het gecreeërde lichaam paste en kon je je gewoon helemaal uitleven met kleuren, patronen, maten enzovoort. Daarna kon je fotoshoot laten maken of je model de catwalk opsturen xd. was echt heel leuk maar weet niet of het er nog is

Ik heb een site gevonden!
Je kunt ook je ontworpen kleding daar bestellen :upside_down_face:
Het is super leuk en handig!
ik hoop dat je er wat aan hebt… :wink:
http://www.spreadshirt.nl/t-shirt-zelf-ontwerpen-C59/

Xx

maar op spreadshirt kan je alleen bepaalde kledingstukken vanop de site aanpassen … das niet zo leuk :confused:

nee ik heb het ook al geprobeert