online internationaal winkelen

Hey allemaal,

Ik weet niet of dit mag, kon het nergens vinden maar als het verboden is dan kan dit topic dus verwijderd worden!
Ik vroeg me af of er hier wat mensen zijn die online winkelen ?
Ik koop wel eens kleding via 't internet en dan ook via internationale websites.
En ook zojuist van een website uit China en de prijzen zijn al vanaf 4 euro!
(Als je het omrekend vanaf dollar naar euro) De kwaliteit is ook gewoon goed zoals je het in de winkels in Nederland koopt.
Alleen het enige nadeel is dat je een minimumbedrag bedrag moet aanhouden om te kunnen kopen.
Minimum bedrag is dus 300 dollar en aangezien dat best wel een hoop is bestel ik meestal met een groepje mensen die ook geinteresseerd zijn en kleren willen kopen via die website zodat het nog betaalbaar is. Ik bestel normaal met een vriendin van me maar die heeft afgelopen weekend al besteld dus wou ik vragen of er hier mensen zijn die geinteresseerd zijn?
Er zitten ook verzendkosten aan verbonden maar die zijn vrij laag aangezien het per hoeveelheid artikelen wordt verzonden.

Website: http://www.zipia.net/

Over welke site heb je het?

Inderdaad, welke site?

Ze hebben best leuke dingen, jammer dat je moet inloggen om de producten te kunnen bekijken

En jij hebt dus al ervaring met die site? (:

Weet je dan toevallig ook hoe de maten vallen?

Leuke kleding! (Ik hoef helemaal niet in te loggen?) Ik shop ook best vaak online nu, even kijken of er iets leuks tussen zit voor mij =) Misschien wil ik dan wel meedoen? Hoewel ik het nog nooit zo heb gedaan…

Leuke kleding C:

Probeer maar eens ergens op te klikken :’)

Ja ik kom er nu ook achter, dus ik wilde registreren maar dan moet je ‘company’ invullen… Ik heb geen bedrijf haha? ;o

Ik heb ‘none’ ingetypt :’)

Maar de prijzen vallen me tegen voor een chinese webshop.

Ik wilde dat net zeggen ;’)

Volgens mij is die website uit Korea? Maar, ik zal even kijken of er iets leuks tussen staat.

Wholesale site’s inderdaad. Normaal gezien alleen voor winkelketens maar als je het slim aanpakt kan je gewoon als particulier ook bestellen.

vind het ook best wel prijzig, vooral omdat er ook nog duanekosten overheen gaan.

1,16? Voor verzendkosten van een jurkje? Waar haal je dat vandaan?
Een jurkje is denk ik min. 1,76 via TNT.

En er komen ook nog duanekosten overheen, want zo’n groot pakket wordt geschept.
Daar moet je wel rekening mee houden…

Als ik die website openen bied ie aan om een koreaans talenpakket te downloaden? Maar, ik zie er niet echt iets leuks tussen zitten, sorry!

Daar heeft ze het niet over, maar over de douanekosten, die komen er hier in Nederland nog bij, bovenop het bedrag dat je daarvoor al hebt betaald.

heel misschien is het handiger om gewoon je spullen op ebay te kopen?
wat ik altijd doe is; intypen wat ik zoek. dan op wereldwijd zoeken. dan gratis verzendkosten.
Dan kom je bij heelveel chinese bijvoorbeeld kleding uit.
Laatst heb ik een heel leuk shirtje voor 4,93 gekocht incl. verzendkosten.
Jurkje, 7,36 incl. verzendkosten

• Miss. een tip?

Ja dûh… ^^
Dat zijn de verzendkosten van hun naar jouw huis. Maar de spullen moeten ook nog naar de mensen toe…
Je kunt zelf ook wel eventjes googlen voor de duanesite. Daar moet je wel rekening mee houden.