Online gaming

Nu weet ik dat een boel meiden gaan reageren dat online gaming voor Nerd is en/of voor mensen die gewoon geen leven hebben. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Ikzelf ben altijd al wel fan geweest van gaming. Ben erg fan van Final Fantasy reeks en vindt het leuk om spelletjes te spelen op de Playstation etc. Ook op de pc vindt ik het leuks om online games te spelen, zoals Fiesta en Flyff. Zelf speel ik geen WoW, simpel weg omdat het mij net iets te ver gaat om echt geld uit te geven voor de online games =]

Er zijn hier vast ook wel meiden die een goede game op z’n tijd wel leuk vindt! Wat spelen jullie zoal? =]

ik ben een online game freak…

heb 2 jaar lang fiesta (outspark) gespeelt en ben nu al weer een jaar (nog steeds elke dag) bezig met league of legends^^

Ik game eigenlijk nooit.

Maar toch een upje.

Gamen is niet voor nerds. :confused:
Laatste game die ik heb uitgespeeld is Persona Portable 2, die is echt leuk. (:

hehehe niet echt een gamer.
maar speel altijd goldstrike, als ik me verveel.

me vriend speelt trouwens wel heel veel spelletjes, van die oorlogs dingen.

Ik hoor echt zovaak mensen iets zeggen over Final Fantasy, wat is dat precies?

@Goedheid
Het is een RPG game, met een storyline dus. :grin:

je kan het ook gewoon op youtube intype? :slightly_smiling_face: genoeg filmpjes

Ik speel altijd op mijn XBOX COD en Death Rising.
En op mijn WII Mario Glaxy.
En op mijn PS3&PSP GTA& Ridge Racer.
Online speel ik nu alleen maar die random games op funnygames.

Final Fantasy prachtige RPG game op de playstation. Google het eens, zeer mooie graphics, Gaat echt al jaren en jaren mee! Is op de GBA, Playstation 1, 2 en 3, PSP games. Eigenlijk voor elke console wel een versie. Mooie verhalenlijnen, ik ben zo verliefd op de games. Alleen al voor die game zou ik een playstation 3 kopen! =3

Daar had ik zo snel niet aan gedacht, maar je hebt gelijk :slightly_smiling_face:

Ik speel heel vaak Age of Empires (2 en 3), Hearts of Iron 2, Rome Total War.
O en ik ben ook verslaafd aan The legend of Zelda [:
Ik heb online een tijdje Grepolis gedaan, maar dat vond ik saai worden dus ben ik ermee gestopt =P

Oh ja Legend of Zelda! Was ik voorheen ook echt fan van! =3

Weet iemand een RPG? (Behalve Runescape…)

P.s. Ik heb een mac, dus ik kan niet alle spellen spelen die je moet downloaden

ik hou van gamen,

alleen jammer dat ik alleen een crappy laptop heb, maar ik ben aan het sparen voor een computer met een goede grafische kaart enzo, playstation enzo vind ik wel leuk maar dat is vooral Final Fantasy :wink:

maar het is niet voor nerds hoor…

Als CityVille (facebook) ook meetelt XD dat doe ik erg vaak (A)

@Panda_chi1, MMORPG vind ik Fiesta erg leuk, ben er pas mee begonen hoor. Flyff speelde ik ook heel veel maar tegenwoordig wat lastiger om ‘vriendjes’ te vinden, community is ook wat minder geworden. Enige waarmee ik bekend ben =3

@Chou, bedoel ook niet te zeggen dat ik vind dat het voor nerds is. Maar veel reacties van mensen gehad dat het voor nerds is etc. Ik ging net even een column opzoeken van girlscene over Final Fantasy en dit was een reactie waar ik me aan erger:
Ielg ik ben echt geen game freak, other wise saying, ik vind games echt voor nerdies en mensen zonder leven.

Slaat natuurlijk nergens op, maar ieder zo zijn/haar ding =3

Ik hou van gamen!
Ik speel vooral MMORPG games. En dan vooral online.
Ik speel heel vaak Runes Of Magic. Das een online game die je moet downloaden.
En verder Risen, Dragon Age, Sacred 2, King’s Bounty enzo

Fiesta!!! Dat heb ik ook nog gespeelt. Das daar level 42 xD

Ik speel myfreefarm, haha,
Echt doelloos xD