online boy

heey allemaal!

ik heb jullie tips nodig…

2,5e week geleden leerde ik online een super aardige jongen kennen, we hebben daarna heel veel geskypt en na een week telefoonnummers uitgewisseld en toen gingen we heel veel whatsappen. hij is heel lief, aardig en gezellig en ik denk dat ik hem leuk begin te vinden

hij is bijna 19, ik ben 16… hij woont best vlakbij mij… 30-45 minuten fietsen. hij gaat morgen op vakantie, en als hij terug komt willen we graag samen naar de bioscoop! (tussen 10-16 augustus, want dan ga ik op vakantie)

nou moet ik het mn ouders gaan vertellen … ze zijn meestal niet zo van online chatten met mensen die je niet kent
en ik moet een film uitkiezen van hem!

hoe vertel ik dit aan mn ouders?
en welke film zal ik aan hem voorstellen ?

alvast bedankt! xx

Je hoeft toch niet te vertellen dat je hem online hebt leren kennen? Vertel gewoon dat je iemand hebt leren kennen, als ze vragen hoe, dan “via via”… want aangezien hij zo dichtbij woont zou dat best kunnen… mocht het ooit wat worden, dan kun je altijd later nog vertellen dat je hem online hebt leren kennen, en liever even wilde wachten met dat vertellen, dan hebben je ouders niet gelijk een oordeel klaar.

En qua films… je whatsappt genoeg, dan kun je daar vast ook over appen :wink: Zijn jullie gesprekken vaak humoristisch, en hebben jullie dezelfde humor, dan ga je naar een comedie, tenzij je iets romantisch wil, maar dat lijkt me voor een 1e ontmoeting een beetje te… maargoed, dat lukt je vast wel :wink:

Succes :grinning:

Je kent hem pas 2,5 week? Vind ik persoonlijk vrij snel. Ik zou me kunnen voorstellen dat je ouders moeilijk doen, stel het dan nog even uit.

de one direction 3D film xo

nee grapje, maar ik zou ook niet weten wat voor film. weet je misschien van wat voor soort films hij houd?

hij zegt dat ik de film mag kiezen haha
we hebben wel heel veel lol samen op whatsapp en skype.

ken hem nu 2,5e week maar dan ongeveer 4 weken en we appe echt ongeveer de hele dag en skypen ook heel veel…

ben nogal slecht in liegen tegen mn ouders haha omdat mn ouders meestal alles doorhebben, denk dat ze nu ook al wat vermoeden omdat ze steeds vragen of er al een jongen in mn leven is enzow

Dan nog, hij kan alsnog heel anders doen als je face to face met hem praat. En 4 weken stelt ook niet veel voor.

Dan zit er niks anders op dan gewoon eerlijk tegen ze te zijn.
En voor de film zou ik iets van een actie film of comedy kiezen.

Klinkt alemaal supercute <3 En als jij en hij al hebben geskypt enzo ken je hem toch? Zo zie ik het :stuck_out_tongue_winking_eye: en indd, je heft je ouders toch niet te vertelen dat je m onine heb leren kennen?

btw superleuk voor je!!

x

Zou nog even afwachten, zo lang ken je hem nog niet.
Ik zal nooit alleen gaan.

Hmm 2,5 week is, vindt ik persoonlijk, erg snel vooral omdat je diegene op internet hebt leren kennen. Maar als jij er een goed gevoel over hebt, dan moet je het zeker doen. En je hoeft niet perse tegen je ouders te vertellen dat je hem van internet hebt, gewoon van :’ Ik heb een leuke jongen leren kennen, waar ik waarschijnlijk mee naar de bioscoop ga, ’ enz. Als ze er naar vragen waarvan, zou ik zelf denk ik eerlijk zijn, maar dat ligt aan jou.

Goodluck!

up!

wees eerlijk tegen je ouders, en leg uit dat hij écht niet zo’n rare gast is en dat je hem écht leuk vind!

de film die ik zou kijken is the hungergames (:

xoxo

heb t net verteld!
ze reageerde eerst boos maar daarna gingen ze allerlei dingen vragen en reageerde ze wel oke dus ik hoop dat ze het goed gaan vinden!

Goed dat je niet gelogen hebt! Je ouders zijn niet voor niets bezorgd; internet kan gevaarlijk zijn en daarom is het wel belangrijk dat je ouders het weten als je met hem naar de bios gaat.

zal ik doen!
hij is nu op vakantie, gelukkig heeft ie wel wifi :slightly_smiling_face:

Tja je had ook kennen zeggen dat je hem ontmoet heb met een avondje stappen…

maar ik ga nog niet uit :wink:

Je maakt een grapje toch?
Jongens vinden dat echt niet oke hoor. Ik zou gaan voor een comedy ofzoiets. Of actie.
The Heat, Now You See Me, World War Z… Genoeg opties.