online bikini bestellen

Hooii

Ik heb een grote cup maat (E75) daarom wou ik op internet een bikini bestellen want ik ben bang dat ik er geen kan vinden in de stad. Daarom wou ik er een bij bronbrix bestellen. maar nu ben ik aan het twijfelen, want ik heb nog nooit wat op internet gekocht en ben al gauw bang dat het niet goed past. ik heb er nou twee gevonden, maar ik twijfel.

deze:
http://www.bonprix.nl/product/beugelbikini-cup-b-lichtblauw-921913/?bundle=5747234&type=image

deze heeft gevoerde softcups, ik neem aan dat dat gewoon het zelfde is als een bh?

en deze:
http://www.bonprix.nl/product/bikinibovenstukje-cup-e-rood-927469/

met gevoerde cups. is dat dan met zoon pads? of met helemaal niks tegen doorschijnen?

ik twijfel omdat die met de gevoerde softcups er mooier uit ziet, maar ik groei er waarschijnlijk gauw uit en ik ben bang dat er wat uit floept tijdens het zwemmen.
die met de gevoerde cups kan ik denk ik langer aan, maar deze zal er niet zo mooi uit zien en ik weet niet of je het dan ziet of je het koud hebt of niet.

Wat als ik ze allebei bestel, en er een wil terug sturen, kost het dan geld om die ene terug te sturen?

alvast bedankt ! (:

niemand?

Ik heb zelf geen ervaring met Bonprix. Maar volgens mijn zus is de kwaliteit 3 keer niks :’)

Het terug sturen kost geen geld. Verder kan ik je niet helpen ,sorry.

iig bedankt dat je reageert (:

Ik heb ook geen ervaring met de site, maar aan de topjes te zien zien, lijkt er bij allebei wel een beetje padding in te zitten ja (geen push up, maar gewoon zoals een bh inderdaad). Dus het zal niet doorschijnen denk ik.

Ik weet niet of je verzend- of retourkosten hebt, maar als dat gratis is en je ook volledig je geld terugkrijgt dan kun je het misschien altijd proberen? En dan gewoon retouren als het niks is…!

weet iemand wat over het bestellen en terug sturen, niet ruilen dus bij bonprix?

^ dat kan je gewoon op hun website vinden, lijkt me.

Retouren:

Omdat de tevredenheid van onze klanten belangrijk voor ons is, doen wij ons best bij het ruilen te helpen. U kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele verpakking terugzenden. Hygiëne-zegels mogen niet worden verwijderd bij badmode-artikelen.

• Gratis, snel en comfortabel: U kunt geleverde artikelen terugzenden via een PakjeGemak. Het dichtstbijzijnde PakjeGemak vindt u als u op dit logo klikt:

• U kunt ook van onze online pakketafhaalservice gebruik maken. Neem uw klantnummer bij de hand, klik hier op, en volg de instructies op het scherm. TNT Post haalt uw pakket gratis bij u thuis op.
    • U kunt ook gebruik maken van onze sprekende computer: 0900 - 1903(0,15 €/min., 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar).
    • Artikelen die door onze bijzondere bezorgservice worden geleverd, kunnen voor terugzending weer worden opgehaald.
      Belt u onze klantenservice voor een afspraak: 0900 - 1903 (0,15 €/min.). Deze service kost € 10.
      Mocht u de door u teruggezonden artikelen reeds hebben betaald, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, een terugbetaling op uw (bij ons bekende) bankrekening.
      [left][tr][td]
      [/td][/tr][/l]

Niet zo lastig om te vinden…

dat had ik al gevonden, maar er staat ruilen en niet terug sturen