Online BH's kopen, kleine maat

Hi,

Op dit moment struim ik het hele internet af op zoek naar leuke bh’s in A of AA, maar ik kan niks vinden wat er een beetje leuk uit ziet. Gezien de cup ga ik echt niet naar de winkel want dat vind ik nogal genant. Weet iemand waar ik online leuke bh’s kan vinden die leuk zijn. Niet van die kinderdingen want ik ben 16… Beetje genant dit, maar ik hoop dat iemand me kan helpen want geen enkele bh die ik nu heb zit goed…

Waarom genant? Je kunt toch gewoon bij de H&M, Hema, Livera, Hunkemoller etc. kijken? Niks raars aan. In het echt bekijken en passen lijkt me veel handiger dan online bestellen.

ik heb ook maar A en haal heel vaak leuke bij de hunkemoller
en zo genant is het niet want je staat in een hokje

Genant omdat ik me er voor schaam. Vind het verschrikkelijk om vervolgens naar de kassa te moeten lopen of hulp te vragen om de maat… Maar toch bedankt!

Ik snap dat je dat genant vind maar in de winkel heb je wel het voordeel dat je het kunt passen. Voor goedkope/leuke bh’s ga ik zelf altijd naar de H&M (wil je het daar niet passen&afrekenen kun je altijd nog op de site kijken&bestellen.) Ik heb van de H&M een push up bh van ¤14,95 die je kunt kopen in de kleuren: zwart, wit, lichtbeige en lichtroze en die zit echt hartstikke fijn bij mij. Gewoon een leuke, fijne, basic bh.

womensecret.com ?
maar inderdaad, je hoeft je daar absoluut niet voor te schamen!

Zeeman heeft ook hele leuke, ook maat A.
Bij de H&M valt alles sowieso kleiner uit, dus een A zit daar tussen de AA en A in (:

Dan ga ik sowieso even bij de H&M kijken, en dan vervolgens als ik iets vind toch het online bestellen. Kan me op dit moment niet over die schaamte heen zetten helaas.

Schamen voor wie? Voor de kassieres? Die zullen jou echt niet onthouden als ‘dat meisje met cupmaat AA/A’

H&M heeft kleine beha’s!

De mensen die bij de hunkemoller of een bh afdeling werken kijken daar écht niet van op. Die zien elke dag borsten, van bijna niks tot cupmaat walvis :’)

-sorry per ongeluk geciteerd lol-

Morgen ga ik toch maar naar de hunkemoller. Ik heb online een leuke bikini gezien dus dan moet ik sowieso toch passen en kan ik net zo goed ook wat bh’s passen… Bedankt allemaal! (&lang leve de glamour shop dag die extra korting geeft morgen)

Dit soort dingen mogen ook in het Ik zoek topic. (: