Online bestanden delen met vrienden?

Ik was net even op internet aan het rond zoeken voor een website waarmee je bestanden kunt delen met vrienden en heb deze site gevonden:

Dropbox

Je kunt bestanden uploaden en dan kan je er een wachtwoord op zetten en die dan aan je vrienden geven, zo kan je bijv muziek met een ander delen of een spel ofzo, je hebt standaard 2gb ruimte en elke persoon die een account aanmaakt via jou link daar krijg je nog is een aantal mb extra voor :wink: Het is echt handig als je ff wat wilt delen met vrienden wat te groot is voor email :grinning:

Ik ben er echt blij mee en hoop dat ik met deze post nog meer mensen blij kan maken omdat het zo veel fijner is dan elke keer met usb stick heen en weer lopen :confused:

Het kan ook gewoon met msn en email x]

Je kan tot 10 mb versturen met je mail, dus hoe kan iets nou te groot zijn voor je mail en daar wel in passen?

Mja maar geen grote bestanden, email zit limiet aan en msn dan duurt het eeuwen :open_mouth: en als je bijv met meer dan 1 persoon wil delen.

Een email kan je naar meerdere mensen sturen =]

Omdat je daar 2gb hebt, als je bijvoorbeeld een nintendo ds spelletje, photoshop bestand of weet ik veel wat wilt delen :open_mouth:

Ik dacht dat er 2 MB stond xD

Oh best handig, sinds ik geen gedeelde mappen meer kan maken in een msn gesprek.